تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 7:18
کد خبر : 140382

یاسین را با برانکارد بردند/هافبک پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟

یاسین را با برانکارد بردند/هافبک پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟

آرمان شرق-گروه ورزش:یاسین سلمانی در دقایق ابتدایی دچار درد از ناحیه زانو شد. بلافاصله اقدامات اولیه پزشکی را شروع کردیم و هماهنگی برای اقدامات تشخیصی انجام شد. امیدواریم فردا گزارش تصویربرداری به دست‌مان برسد. در مورد میلاد سرلک نیز شرایط به همین ترتیب است. البته او از ناحیه همسترینگ احساس درد داشت که اقدامات پزشکی اولیه انجام شد. هماهنگی هم صورت گرفت و او فردا برای سونوگرافی اعزام می‌شود.

یاسین را با برانکارد بردند/هافبک پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟

مصدومیت هافبک پرسپولیس / یاسین را با برانکارد بردند

یاسین سلمانی در نخستین دقایق بازی با گل‌گهر دچار مصدومیت شد.

بازی پرسپولیس و گل‌گهر در حالی آغاز شده که در همان دقایق اولیه یاسین سلمانی به شکلی عجیب مصدوم شد. او در حالی که مشغول پرسینگ روی دروازه حریف بود، بدون برخورد با هیچ بازیکنی دچار آسیب‌دیدگی شد و دیگر نتوانست بازی را ادامه بدهد.

لحظاتی بعد و زمانی که کادرپزشکی پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی اطلاع داد که سلمانی امکان ادامه بازی را ندارد، سرمربی سرخپوشان محمد عمری را از روی نیمکت بلند کرد تا این بازیکن برای ورود به زمین آماده شود.

نکته عجیب اینکه یاسین سلمانی به شدت احساس درد می‌کرد و به نظر او هم به سرنوشت مهدی ترابی دچار شده که بدون برخورد در بازی با النصر مصدوم شد و تا همین حالا نیز نتوانسته به میادین برگردد.

سلمانی بعد از این مصدومیت نه تنها از زمین بلکه از استادیوم خارج شد تا مشخص شود وضعیت چندان خوبی ندارد و همین موضوع نگرانی پرسپولیس را افزایش داده است

هافبک پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟

مدافع پرسپولیس برای هم تیمی خودش ابراز نگرانی کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف گل گهر رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

در جریان این بازی یاسین سلمانی هافبک تیم پرسپولیس در حرکت دچار مشکل و مصدومیت شد تا یحیی گل محمدی تن به تعویضی اجباری بدهد.

پس از پایان این دیدار حسین کنعانی زادگان مدافع قرمزهای تهران، گفت: از خدا می‌خواهم رباط صلیبی پاره نکرده باشد. واقعا وقتی او را در رختکن دیدم، اشک در چشمانم جمع شد. خیلی بدشانسی می‌آوریم. ۳-۲ بازیکن مصدوم شدند. ان‌شاالله چیز خاصی نباشد.

همچنین پزشک پرسپولیس نیز پس از این مسابقه در مورد وضعیت سلمانی، عنوان کرد: برای زانوی او مشکلی پیش آمد و نمی توانست بازی را ادامه بدهد. سعی کردیم تعویض شود و بیرون بیاید. کارهای اولیه‌اش را انجام دادیم. ان شاالله فردا پس از تصویربرداری، نتیجه مشخص خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا بیرون بردن سلمانی، اضطراری بود، گفت: بله!

حقیقت: فردا از دو بازیکن مصدوم تصویربرداری می‌شود / همسترینگ سرلک احساس درد داشت

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اقدامات اولیه پزشکی برای هر دو بازیکن مصدوم انجام شد و اقدامات پاراکیلینیکی تشخیصی هم بلافاصله هماهنگ شد.

دکتر علیرضا حقیقت درباره وضعیت دو مصدوم جدید سرخپوشان که نتوانستند بازی را به پایان برسانند در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه دو بازیکن ما در این مسابقه دچار آسیب‌دیدگی شدند.

یاسین سلمانی در دقایق ابتدایی دچار درد از ناحیه زانو شد. بلافاصله اقدامات اولیه پزشکی را شروع کردیم و هماهنگی برای اقدامات تشخیصی انجام شد. امیدواریم فردا گزارش تصویربرداری به دست‌مان برسد.

وی افزود: در مورد میلاد سرلک نیز شرایط به همین ترتیب است. البته او از ناحیه همسترینگ احساس درد داشت که اقدامات پزشکی اولیه انجام شد. هماهنگی هم صورت گرفت و او فردا برای سونوگرافی اعزام می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.