تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 22:41
کد خبر : 145993

گل محمدی: نمی توانم ادامه دهم/ مخالفت باشگاه پرسپولیس با استعفا

گل محمدی: نمی توانم ادامه دهم/ مخالفت باشگاه پرسپولیس با استعفا

آرمان شرق-گروه ورزش:در حالی که یحیی گل‌محمدی دو روز پیش برنامه‌های خود برای نیم فصل را به رضا درویش ارائه کرده بود، در تصمیمی غافلگیر کننده از سمت خود کناره‌گیری کرد.باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کند به زودی نشستی را با گل‌محمدی برگزار می‌کند.

گل محمدی: نمی توانم ادامه دهم/ مخالفت باشگاه پرسپولیس با استعفا

گل محمدی: با این شرایط نمی توانم کار کنم؛ امیدوارم هر کسی می‌آید موفق باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۳ ماه قبل با پرسپولیس فسخ کردم اما حرکتی را که باعث دلگرمی باشد  باشگاه انجام نداد. از اینجا از همه پرسپولیسی‌ها که من در این ۴ سال بودم تشکر می‌کنم.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از تساوی یک – یک تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: قبل از هر چیز جا دارد از هواداران پرسپولیس که امروز به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند، قدردانی کنم. همچنین از میزبانی خوب تیم مس رفسنجان هم تشکر می‌کنم. نتیجه بازی نتیجه‌ای نبود که ما به دنبال آن بودیم. بازی امروز یک مقدار بسکتبالی شده بود و توپ‌های زیادی برای هر دو تیم لو می‌رفت و شکل خوبی نداشت. موقعیت‌های زیادی روی دروازه دو تیم به وجود نیامد. شاید می‌توانستیم بازی را در نیمه دوم بهتر مدیریت کنیم و بازی راحت‌تری انجام می‌دادیم اما این طور نشد.

*تنها کسی که کمک کرد بازی زیبا شود، کمک داور اول بود

وی ادامه داد: مس هم برای جبران آمده بود و بازی پر فشاری انجام داد. بازیکنان ما هم هرچه در توان داشتند گذاشتند. فکر می‌کنم نتیجه عادلانه بود، ضمن اینکه باید تشکر کنم از کمک‌داور اول بازی، او بازی را زیباتر کرد و صحنه‌های مشکوکی روی دروازه هر دو تیم وجود داشت و تنها کسی که باعث شد بازی زیباتر شود کمک‌داور اول بود.

*هیچ نیم فصلی را به یاد ندارم این طور گذشته باشد

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم و وضع قوانین جدید خیلی به شرایط بد ما، دامن زد. از این موضوع ضربه خوردیم. مصدومانی در لیگ داشتیم، امیری، ترابی، عالیشاه، پورعلی‌گنجی و … مصدوم بودند و به لحاظ تدارکاتی، تدارک خوبی از نظر تمرینات نداشتیم و اردوهای خوبی برگزار نکردیم. نیم‌فصل سختی داشتیم و به یاد ندارم که هیچ نیم‌فصلی برای ما این طور گذشته باشد.

*در نقل و انتقالات یار نگرفتیم و جنگ های رسانه ای را باختیم

وی گفت: نتوانستیم آن‌طور که باید آماده بازی‌ها‌ شویم. در نقل و انتقالات آن‌طور که باید بازیکن نگرفتیم و ضعیف عمل کردیم، از طرف دیگر جنگ‌های رسانه‌ای را هم باختیم و جنگ‌های بیرون زمین را از دست دادیم. تیم بزرگی مثل پرسپولیس باید تدارکات بهتر داشته و آدم‌های قوی‌تری کنارش باشد تا رقابت کند. نیم فصل سختی داشتیم. با همه مشکلات‌مان و در این شرایط ۳۰ امتیاز گرفتیم که کار بزرگی بود و از بازیکنانم قدردانی می‌کنم چون هرچه در توان داشتند، گذاشتند.

*با این شرایط شخصا نمی توانم ادامه دهم

گل‌محمدی اظهار داشت: مشکلات مالی و امکاناتی داشتیم و متأسفانه باید بگویم با این شرایط نمی‌توانم ادامه دهم. ۳ ماه قبل با پرسپولیس فسخ کردم اما حرکتی را که باعث دلگرمی باشد باشگاه انجام نداد. از همین جا از همه پرسپولیسی‌ها که خالصانه و عاشقانه تیم را حمایت کردند تشکر می‌کنم و همه آنها را به خدای بزرگ می‌سپارم و برای فرد جدیدی که می‌آید آرزوی موفقیت می‌کنم.

مخالفت باشگاه پرسپولیس با استعفا

باشگاه پرسپولیس با استعفای یحیی گل‌محمدی مخالفت کرد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، به دنبال کناره‌گیری یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم پس از تساوی برابر مس رفسنجان، باشگاه پرسپولیس مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کرد.

در حالی که یحیی گل‌محمدی دو روز پیش برنامه‌های خود برای نیم فصل را به رضا درویش ارائه کرده بود، در تصمیمی غافلگیر کننده از سمت خود کناره‌گیری کرد.

باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کند به زودی نشستی را با گل‌محمدی برگزار می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.