سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، این تیم در دیدار فردا مقابل النصر عربستان در پی آن است که کیفیت خوب خود را نشان دهد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل النصر عربستان اظهار داشت: ناهماهنگی برای رسیدن به این نشست خبری اینقدر زیاد بود که نیم ساعت است فقط دنبال محل برگزاری نشست می‌گردیم! این ناهماهنگی‌ها در این سطح از مسابقات واقعاً عجیب است.

وی النصر را تیمی باکیفیت دانست و تصریح کرد: حریف ستارگان زیاد و مربی خوبی دارد. ما در بازی رفت هم شکست خوردیم، اما دوشنبه می‌خواهیم کیفیت خوب خودمان را مقابل النصر نشان بدهیم. هدف اصلی ما کسب سه امتیاز است و دوست داریم بازی خودمان را انجام بدهیم. می‌دانیم ورزشگاه خانگی النصر فضای سنگینی دارد، اما آماده ارائه بازی خوبی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از شاگردان خود خاطر نشان کرد: باور زیادی به بازیکنان تیمم دارم و مطمئن هستم که می‌توانیم زمین را با ارائه یک بازی خوب، کسب امتیاز و ان‌شاءالله کسب پیروزی ترک کنیم.

گل‌محمدی در مورد ناهماهنگی‌هایی که سبب شد سرخپوشان با دو روز تأخیر نسبت به برنامه خودشان عازم ریاض شوند، گفت: حرف‌ها درباره بی‌توجهی و ناهماهنگی که صورت گرفت، زیاد است. با این حال می‌توانیم بعداً درباره آن صحبت کنیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: نکته مهم این است که به تمرین برسم و تمرکزم روی دیدار با النصر باشد. تلاش نمی‌کنیم ذهن خودمان را مشغول اتفاقاتی کنیم که نباید می‌افتاد و فقط می‌خواهم تمرکز خوبی روی دیدار با النصر داشته باشم تا بازی خوبی ارائه کنیم. مطمئنم که فردا می‌توانیم یک بازی خوب همراه با امتیاز و به امید خدا برد داشته باشیم این هدف اصلی ماست.