تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 13:37
کد خبر : 155653

گاریدو اوایل هفته آینده در تهران/چراغ سبز سبز درویش به بیرانوند،ترابی و اسماعیلی‌فر برای بازگشت/پرسپولیس ضعیف نشده

گاریدو اوایل هفته آینده در تهران/چراغ سبز سبز درویش به بیرانوند،ترابی و اسماعیلی‌فر برای بازگشت/پرسپولیس ضعیف نشده

آرمان شرق-گروه ورزش: مدیرعامل پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: هیئت مدیره باشگاه به من ماموریت داده که دنبال جانشین بیرانوند باشم و چند گزینه را در نظر داریم؛ گاریدو احتمالا اوایل هفته آینده به ایران بیاید و نمی‌دانم بیرانوند چگونه به این نتیجه رسیده که پرسپولیس ضعیف شده است.

گاریدو اوایل هفته آینده در تهران/چراغ سبز سبز درویش به بیرانوند،ترابی و اسماعیلی‌فر برای بازگشت/پرسپولیس ضعیف نشده

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: هیچ ابهامی در قرارداد بیرانوند وجود ندارد و ما طبق مفاد قرارداد عمل کردیم؛ پرسپولیس ضعیف نشده و خانه بیرانوند و ترابی و اسماعیلی‌فر است و می‌توانند برگردند.

میزان – رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر اینکه به دنبال ایجاد آرامش در باشگاه هستیم، اظهار داشت: اگر بیرانوند و ترابی و اسماعیلی‌فر خواستند، برگردند، زیرا پرسپولیس خانه آن‌هاست؛ اگر هم با مبلغ پیشنهادی ما کنار نیامدند و جای بهتری خواستند بروند که مشکلی ندارد، زیرا اختلاف فاحشی در مبالغ پیشنهادی با هم داریم.

وی افزود: هیچ ابهامی در قرارداد بیرانوند وجود ندارد و ما طبق مفاد قرارداد عمل کردیم؛ به جای شلوغ‌کاری و استرس دادن به هواداران، از مجاری قانونی و حقوقی پیگیر این ماجرا هستیم و نمی‌خواهیم مثل بیرانوند، با شتاب یا تحت‌تاثیر، تصمیم بگیریم.

درویش در ادامه عنوان کرد: با اینکه مشکلات مالی زیادی داشتیم، اما عین موارد موجود در الحاقیه قرارداد بیرانوند فراهم شد و اول از هر چیزی باید ببینیم که پیگیری حقوقی ماجرای بیرانوند به کجا خواهد رسید، زیرا یک سال از قرارداد او با پرسپولیس مانده است. نام پرسپولیس بزرگ است و تیم اول آسیاست و مشکلی در زمینه جذب دروازه‌بان نخواهیم داشت.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: هیئت مدیره باشگاه به من ماموریت داده که دنبال جانشین بیرانوند باشم و چند گزینه را در نظر داریم؛ گاریدو احتمالا اوایل هفته آینده به ایران بیاید و نمی‌دانم بیرانوند چگونه به این نتیجه رسیده که پرسپولیس ضعیف شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.