هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اجازه نمی‌دهیم دشمنان ما خوشحال باشند.وحید امیری پس از حذف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: واقعا از هواداران عذرخواهی می‌کنم که منتظر صعود تیم بودند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. با تمام وجودم به نمایندگی از بازیکنان از همه عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی بیفتد.

وی درمورد اینکه امروز اصلی ترین مشکل پرسپولیس چه بود درحالیکه خیلی راحت می‌توانست صعود کند، گفت: اتفاقات سخت تر از این هم برای ما افتاده است. فینال آسیا آن اتفاقات افتاد. برگشتیم و با قدرت بیشتر کار کردیم. به همه هواداران قول می‌دهم قویتر بر می‌گردیم. اجازه نمی‌دهیم دشمنان ما و کسانی که دوست ندارند این تیم در جایگاهی که واقعا حقش است قرار بگیرد، خوشحال باشند. فوتبال همین است. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم.

هافبک پرسپولیس در خصوص شعارهایی که علیه تیم و باشگاه داده شد، عنوان کرد: در همه جای دنیا همین است. حتی برای تیم‌های بزرگ دنیا وقتی می‌بازند و مخصوصا بازی‌هایی که نیاز به برد است ولی دیدید بچه‌های ما از دقیقه یک تا ۱۰۰ تمام وجودشان را گذاشتند. آن‌ها کم نگذاشتند. به هرحال اتفاقات فوتبال است. هواداری که در این سرما می‌آید به هرحال ناراحت می‌شود. امیدوارم این ناراحتی را همین جا تخلیه کند.

وی درمورد اینکه خیلی از هواداران گریان بودند، گفت: ما هم همینطور هستیم. شک نکنید همین بازیکنان فردا یا پس فردا به این بازی خیلی فکر می‌کنند. ۴ روز دیگر بازی داریم و بازیکنان خیلی قویتر بر می‌گردند.

امیری درمورد اینکه آیا به بازی دربی می‌رسد، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم که ان‌شاالله برسم.

هافبک پرسپولیس درمورد فضای حاکم بر رختکن این تیم پس از بازی ، گفت: همه ناراحت بودند و این طبیعی است. اتفاق خاصی قرار نیست بیفتد. دعوا که نیست. همه از شرایط خودشان و تیم ناراحت بودند. ناراحتی‌شان هم به حق است. این تیم پرسپولیس است. همه باید به برد و ۳ امتیاز فکر کنند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد، حتی با مساوی هم ما ناراحت می‌شویم.

وی درمورد اینکه بسیاری دلیل باخت امشب را اختلاف بین تیم و مدیریت باشگاه می‌دانند و پس از بیانیه بازیکنان نتایج هفته به هفته بدتر شد، عنوان کرد: الان حدود ۳ ماه است که بازیکنان ما مرتب درگیر بیماری یا مصدومیت هستند. امروز روی نیمکت کسی را نداشتیم. مهدی احمدی که تا الان بازی نکرده بود ۱۰ دقیقه در این بازی حساس به میدان رفت. این نشان می‌دهد چه اتفاقاتی برای ما افتاده است. برای باشگاه‌های بزرگ دنیا هم می‌افتد ولی شک نکنید همه این‌ها ختم بخیر می‌شود.

امیری در مورد اینکه آیا این اختلاف تاثیرگذار بود، گفت: نه، اصلا شک نکنید.