تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 بهمن 1403 - 21:26
کد خبر : 166655

کنایه پزشکیان به وزرای نیرو و نفت: برخی وزرای ما کم می‌آورند و به همدیگر گیر می‌دهند

کنایه پزشکیان به وزرای نیرو و نفت: برخی وزرای ما کم می‌آورند و به همدیگر گیر می‌دهند

آرمان شرق-گروه سیاست:دعوا سر این است که زمین سفت است و نمی‌توانند شخم بزنند به همدیگر کله می‌زنند. ماجرا این است سوخت ما کم بوده ذخایر کم شده، تقاضا را بالا بردیم تعادل عرضه و تقاضا به‌هم خورده.

کنایه پزشکیان به وزرای نیرو و نفت: برخی وزرای ما کم می‌آورند و به همدیگر گیر می‌دهند

دعوا سر این است که زمین سفت است و نمی‌توانند شخم بزنند به همدیگر کله می‌زنند. ماجرا این است سوخت ما کم بوده ذخایر کم شده، تقاضا را بالا بردیم تعادل عرضه و تقاضا به‌هم خورده.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.