تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1402 - 14:31
کد خبر : 148675

 چرا مهدی تاج از پاسخگویی فرار می‌کند؟

 چرا مهدی تاج از پاسخگویی فرار می‌کند؟

آرمان شرق-گروه ورزش: آقای تاج! آقای قلعه‌نویی! بیایید و پاسخ بدهید. وعده حضور شما در برنامه‌های آتی صداوسیما در روزهای بعد توهین به مردم است. شما می‌خواهید جو بخوابد و فشارها کاهش پیدا کند و آن وقت بیایید و در برنامه‌های فرمایشی به شکل دورهمی گپ و گفتی به راه بیندازید و بروید. این فایده ندارد. کاری که باید بکنید برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی با حضور همه اصحاب رسانه است. کاری که باید در همین چند روز گذشته انجام می‌دادید، اما از آن فرار کردید. چنین مساله‌ای غیرقابل پذیرش است.

 چرا مهدی تاج از پاسخگویی فرار می‌کند؟

اعتماد: اینکه نمی‌شود ما هر چه در رسانه‌ها از مسوولان فدراسیون فوتبال و مربیان تیم ملی پرسشگری کنیم به در بسته سکوت و فرار بخورد. یعنی چه که بعد از گذشت یک هفته از حذف تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا نه امیر قلعه‌نویی دهان باز کرده و نه رییس فدراسیون؟ یعنی چه که مهدی تاج در واکنش به این حجم از درخواست‌ها در مورد هزینه‌کرد فدراسیون برای اعزام آدم‌های مختلف هیچ پاسخی نمی‌دهد؟ اگر مساله امنیت ملی است بفرمایید ما هم در جریان قرار بگیریم وگرنه چرا باید انتظار داشته باشند مساله‌ای به این مهمی با پاسخ سرپرست خواب‌آلود تیم ملی که گفت به هر حال «جام ملت‌ها فرصتی است که…» فیصله پیدا کند؟

۱۸ بهمن ایران مقابل قطر شکست خورد. امروز بیش از یک هفته از آن می‌گذرد، اما امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی راهی خارج از کشور شده تا خستگی در کند! در عوض یک‌بار سعید الهویی دستیارش را فرستاد تلویزیون تا بگوید ما بهترین تیم آسیا هستیم و با بدشانسی حذف شدیم! حتما امیر خان تصور کرده همان چهار خطی که در اینستاگرام نوشت و با نگاهی از بالا به پایین گفت: «بابت آنچه به شانس مربوط نمی‌شود، عذر می‌خواهم.» کافی است. رییس فدراسیون هم که از سرمربی تیم ملی بدتر! ابتدا چهار روز مخفی شد و بعد در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: «فوتبال است دیگر و در عوض قهرمان فوتسال زنان در کافا شدیم.» تاج در مقابل حجم عظیمی از درخواست‌ها مبنی بر شفاف‌سازی هزینه‌های فدراسیون برای اعزام اعضای هیات رییسه و روسای هیات‌ها و سایر افراد متفرقه به قطر هم سکوت کرده است. درخواست‌هایی که هم از جانب چهره‌های ورزشی و هم غیرورزشی در فضای رسانه‌ای و مجازی مطرح شده است.
این سنت پاسخگو نبودن فدراسیون فوتبال مدت زیادی است که با اصرار ادامه پیدا کرده است. در همین چند وقت گذشته ببینید چند بار رسانه‌ها و چهره‌های شاخص در موضوعات مختلف فدراسیون را خطاب قرار دادند که در مورد فلان مساله شفاف‌سازی صورت بگیرد، اما انگار نه انگار. گویی رییس فدراسیون خودش را نماینده شخص یا ارگان خاصی در فوتبال می‌داند نه مردم و فقط هم به همان فرد یا ارگان می‌خواهد پاسخگو باشد.بحث لیست حواله‌های خودروی لاکچری بابت پاداش صعود/ حضور در جام جهانی، نتیجه پرونده ویلموتس، ماجرای مالیات فدراسیون، نتایج تیم‌های ملی در رده‌های سنی، مشکلات دختران فوتبالیست در برگزاری اردو و عدم داشتن امکانات، وضعیت داوری و لیگ، قانون دردسرساز سقف بودجه و… حالا هم داستان مسافران شیک‌پوش که بیش از سه هفته در هتل‌های لوکس قطر جا خوش کردند. با پول چه کسی؟ مردم!
نهادهایی هم که باید این افراد از جمله رییس فدراسیون را پاسخگو کنند خودشان را به آن راه می‌زنند. همان‌هایی که در فدراسیون‌های قبلی صبح تا شب در تلویزیون بودند و نمایش حساب‌کشی از تک‌تک دلارهای هزینه شده را به راه می‌انداختند در مقابل فدراسیون جدید روزه سکوت گرفتند. وزارت ورزش هم که کلا علاقه‌ای به درگیر کردن خودش ندارد.
آقای تاج! آقای قلعه‌نویی! بیایید و پاسخ بدهید. وعده حضور شما در برنامه‌های آتی صداوسیما در روزهای بعد توهین به مردم است. شما می‌خواهید جو بخوابد و فشارها کاهش پیدا کند و آن وقت بیایید و در برنامه‌های فرمایشی به شکل دورهمی گپ و گفتی به راه بیندازید و بروید. این فایده ندارد. کاری که باید بکنید برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی با حضور همه اصحاب رسانه است. کاری که باید در همین چند روز گذشته انجام می‌دادید، اما از آن فرار کردید. چنین مساله‌ای غیرقابل پذیرش است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.