تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 7:36
کد خبر : 136470

چادرملو سهامدار عمده پامیدکو شد

چادرملو سهامدار عمده پامیدکو شد

آرمان شرق-گروه اقتصاد:شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بر اساس استراتژی کلان خود نسبت به تملک ۲۵ درصد از سهام شرکت احداث و صنایع معادن پارس (پامیدکو) اقدام کرد .

چادرملو سهامدار عمده پامیدکو شد

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بر اساس استراتژی کلان شرکت و پیشبرد اهداف تعیین شده جهت افزایش کارایی و هم افزایی اقدام به تملک ۲۵ درصد از سهام شرکت احداث و صنایع معادن پارس (پامیدکو) نمود .

🔹بر این اساس شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با تحصیل این سرمایه گذاری میزان سرمایه خود را در شرکت فوق به میزان ۵۵ درصد رساند .

🔹شرکت احداث و صنایع معادن پارس (پامیدکو) با موضوع فعالیت خدمات مهندسی و تکنولوژی در حوزه معادن و صنایع معدنی و سابقه حضور موثر در صنایع بالادستی و پایین دستی فولاد کشور توانسته سهمی مهم از مجموعه پروژه ها و قرارداد های جاری در بخش های پیمانکاری ، بهره برداری ، مشاوره مهندسی و نظارت را به خود اختصاص دهد .

🔹با خرید ۲۵ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری گروه مدیریت سرمایه گذاری امید در شرکت پامیدکو ، سهم شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به ۵۵ درصد خواهد رسید و با توجه به برنامه چادرملو در جهت افزایش بهره وری و کاهش قیمت تمام شده در فرایند تولید و حضور شرکت پامیدکو بعنوان یکی از پیمانکارهای اصلی در سطح کشور بالاخص در زنجیره فولاد ، افزایش سهام کنترلی اثر قابل ملاحظه ای در پیشبرد چشم انداز ترسیم شده شرکت معدنی و صنعتی چادرملو خواهد داشت .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.