تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 - 16:00
کد خبر : 34416

پرچمدار جدید ایران در المپیک آسیایی کیست ؟ / تصویر

پرچمدار جدید ایران در المپیک آسیایی کیست ؟ / تصویر

آرمان شرق:الهه احمدی پرچمدار کاروان ایران شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، در حالی که همه منتظر بودند کیمیا علیزاده به عنوان اولین پرچمدار ایران زن ایران در بازی های آسیایی جلوی تمامی ورزشکاران در رژه روز افتتاحیه در جاکارتا حرکت کند، مصدومیت شدید او باعث شد تا رویای پرچمداری برایش

آرمان شرق:الهه احمدی پرچمدار کاروان ایران شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، در حالی که همه منتظر بودند کیمیا علیزاده به عنوان اولین پرچمدار ایران زن ایران در بازی های آسیایی جلوی تمامی ورزشکاران در رژه روز افتتاحیه در جاکارتا حرکت کند، مصدومیت شدید او باعث شد تا رویای پرچمداری برایش به پایان برسد.

روز گذشته وزیر ورزش اعلام کرد جانشین کیمیا علیزاده قطعا یکی از ورزشکاران زن خواهد بود. الهه احمدی و خواهران منصوریان گزینه های اصلی محسوب می شدند اما در نهایت همانطور که پیش بینی می شد و شب گذشته مازیار ناظمی کد داده بود، الهه احمدی به عنوان پرچمدار جدید معرفی شد.

در یک دهه اخیر این بانوی تیرانداز یکی از موفق‌ترین زنان ورزشکار ایران بوده و توانسته در ۲ دوره المپیک تا یک قدیمی مدال هم پیش برود.

او پیش از این در ۲ دوره اخیر بازی های آسیایی هم حاضر بوده و موفق شده تا به حال ۳ مدال نقره و یک برنز به دست بیاورد. انتظار می رود با توجه به پرچمداری در این دوره الهه احمدی مدال خود را طلایی کند.

الهه احمدی که در سال های اخیر صاحب یک فرزند شده، بارها از داستان های سخت زندگی ورزشی اش به خاطر داشتن یک بچه کوچک سخن گفته و به همین خاطر به مادر قهرمان مشهور شده است.
این برای نخستین بار است که در بازی های آسیایی، پرچمدار کاروان ایران یک زن خواهد بود.

بازی های آسیایی ۲۰۱۸ از ۲۷ مردادماه تا ۱۱ شهریورماه در ۲ شهر اندونزی برگزار می شود.

شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در این باره گفت: با ابراز تاسف از مصدومیت کیمیا علیزاده و باتوجه به گزارش رییس فدراسیون پزشکی ورزشی برای حفظ سلامت این قهرمان بزرگ ، ستاد عالی تصمیم گرفت سرکار خانم الهه احمدی را بعنوان یک مادر قهرمان که توانسته به رغم مسیولیت خانواده و فرزند ، دوبار در المپیک حضور داشته باشد و دارنده مقام ششم بازیهای المپیک لندن است و البته نفر دوم گزینه های قبلی بعد از خانم علیزاده به عنوان پرچمدار ایران  انتخاب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.