تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 7:23
کد خبر : 140385

پروین: پرسپولیس راحت قهرمان می‌شود

پروین: پرسپولیس راحت قهرمان می‌شود

آرمان شرق-گروه ورزش:علی پروین درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: پرسپولیس امروز خیلی خوب بازی کرد و بعد از مدتی تعطیلی بازی کردن در لیگ بسیار سخت است. این تعطیلی‌ها به همه تیم‌ها لطمه زیادی می‌زند. پرسپولیس پس از مدت‌ها دو بار بازی کرد و باید فکری به حال این مسئله کنند. فکر می‌کنم ان‌شاءالله پرسپولیس راحت قهرمان می‌شود.

پروین: پرسپولیس راحت قهرمان می‌شود

پروین: پرسپولیس برابر گل‌گهر خیلی خوب بازی کرد/ پرسپولیس راحت قهرمان می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است شاگردان یحیی گل‌محمدی در لیگ بیست‌وسوم نیز به قهرمانی خواهند رسید.

علی پروین درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: پرسپولیس امروز خیلی خوب بازی کرد و بعد از مدتی تعطیلی بازی کردن در لیگ بسیار سخت است. این تعطیلی‌ها به همه تیم‌ها لطمه زیادی می‌زند. پرسپولیس پس از مدت‌ها دو بار بازی کرد و باید فکری به حال این مسئله کنند. فکر می‌کنم ان‌شاءالله پرسپولیس راحت قهرمان می‌شود.

وی در مورد همراهی پیشکسوتانی چون بهروز سلطانی گفت: ما سه‌شنبه هر هفته کنار هم هستیم. ان‌شاءالله قهرمانی‌های پرسپولیس ادامه داشته باشد و ما لذت ببریم. دلخوشی مردم فقط همین فوتبال است و امیدوارم کاری کنند که استقلال و پرسپولیس بی‌پول نشوند. این همه جمعیت در اواسط هفته با این گرانی به ورزشگاه می‌آیند و ویژگی مثبت حضور خانم‌ها در ورزشگاه این است که کسی توهین نمی‌کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط تیم ملی ایران برای قهرمانی جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: باید با تیم‌های قدرتمندی بازی کنیم که به ما فشار بیاورند و بفهمیم ایرادمان کجاست؛ نه اینکه فقط تیم‌ها را گیر بیاوریم و به آنها گل بزنیم! من این مسئله را به قلعه‌نویی هم گفتم و به نظرم نباید از باختن در دیدارهای دوستانه بترسیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.