تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 7:49
کد خبر : 140395

پرسپولیس صدرنشین شد و جام را بالای سر برد

پرسپولیس صدرنشین شد و جام را بالای سر برد

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، در روزی که برای اولین بار تماشاگران تهرانی به ورزشگاه آمده و از همه مهم‌تر، مقابل دیدگان تماشاگران زن، با تک‌گل شهاب زاهدی که اولین گل این فصل او برای سرخ‌پوشان تهرانی بود، از سد رقیب سیرجانی عبور کرد تا دوباره به صدر جدول برگردد. شاگردان یحیی گل‌محمدی با برتری شب گذشته، ۱۳ امتیازی شده و بالاتر از سایر رقبا از جمله استقلال و سپاهان قرار گرفتند.

پرسپولیس صدرنشین شد و جام را بالای سر برد

پرسپولیس سوپرجام پنجم را بالا برد + فیلم و تصاویر

شرق:هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با انجام دیدار پرسپولیس و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی به پایان رسید تا بعد از مدت‌ها وقفه در برگزاری لیگ برتر، بازی‌های این هفته تماما برگزار شود.

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با انجام دیدار پرسپولیس و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی به پایان رسید تا بعد از مدت‌ها وقفه در برگزاری لیگ برتر، بازی‌های این هفته تماما برگزار شود. در دیدار شب گذشته، پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، در روزی که برای اولین بار تماشاگران تهرانی به ورزشگاه آمده و از همه مهم‌تر، مقابل دیدگان تماشاگران زن، با تک‌گل شهاب زاهدی که اولین گل این فصل او برای سرخ‌پوشان تهرانی بود، از سد رقیب سیرجانی عبور کرد تا دوباره به صدر جدول برگردد. شاگردان یحیی گل‌محمدی با برتری شب گذشته، ۱۳ امتیازی شده و بالاتر از سایر رقبا از جمله استقلال و سپاهان قرار گرفتند. نکته درخورتوجه حفظ رکورد شکست‌ناپذیری پرسپولیس در تقابل‌هایش با گل‌گهر بود. این تیم در ۱۱ دیداری که مقابل این رقیب در لیگ و جام حذفی به میدان رفته تا به الان ۷ برد و ۴ مساوی ثبت کرده است. جشن انتهای این دیدار، خوشحالی پرسپولیسی‌ها را کامل‌تر هم کرد؛ پرسپولیسی‌ها بالاخره کاپ قهرمانی در سوپرجام ایران را که یکی از جام‌هایی بود که به‌واسطه قهرمانی در لیگ و جام حذفی، به‌صورت خودکار به ویترین این تیم اضافه شده بود، بالای سر بردند. پیش از این به دلیل عدم حضور تماشاگران در بازی‌های خانگی پرسپولیس، مسئولان این باشگاه از کاپ سوپرجام رونمایی نکرده بودند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.