تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1403 - 0:01
کد خبر : 153260

اوسمار: پرسپولیس شجاع، جنگنده و رو به جلو خواهد بود

اوسمار: پرسپولیس شجاع، جنگنده و رو به جلو خواهد بود

آرمان شرق-گروه ورزش: سرمربی برزیلی پرسپولیس: همانطور که قول داده بودم، پرسپولیس زیر نظر من شجاع، جنگنده و رو به جلو خواهد بود.

اوسمار: پرسپولیس شجاع، جنگنده و رو به جلو خواهد بود

اوسمار شاعر شد: آرژانتینی و با قلبمان بردیم

به گزارش “ورزش سه”، بعد از برد شگفت‌انگیز پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اوسمار با شادابی و خوشحالی خاصی وارد سالن سازمان لیگ شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

* صحبتهای اولیه؟
عصر همگی بخیر. بازی امروز در تاریخ لیگ برتر در یادها خواهد ماند، اینکه تیمی سه هیچ عقب باشد و بازی را ببرد، خیلی کم اتفاق می‌افتد. خیلی سخت است که در آخرین دقایق نیمه دوم یک موقعیت خوب از دست بدهی و گل اول و دوم و سوم را در همان نیمه بخوری. ما بین نیمه کادرفنی و بازیکنان همه یکی شدیم و تصمیم گرفتیم به بازی برگردیم. من گفته بودم قول برد نمی‌دهم، همیشه قول دادم پرسپولیس جنگنده و رو به جلو و شجاع ببینید. فوتبال روی خوب خودش را نشان داد.

* در مورد این پیروزی؟
دوست دارم این نکته را بگویم، اگر میخواهیم لیگ برتر پیشرفت کند، باید به کشورهای اطراف نگاه کنیم. آنها ۲۷ بازیکن بزرگسال دارند که ۱۰ نفرشان خارجی هستند اما ما اینجا فقط ۱۹ بازیکن بزرگسال داریم. پس فدراسیون برای پیشرفته‌تر کردن فوتبال باید روی برخی مسائل تجدیدنظر کند.

* برنامه برای دو بازی بعدی؟
سوال خوبی است. قبل از این هم گفتم باید همه بازی‌های خود را ببریم. باید منتظر اشتباه و از دست دادن امتیاز حریف می‌ماندیم که این اتفاق افتاد و اکنون همه چیز دست خودمان است. سعی و تلاش خود را می‌کنیم با بردن ۲ بازی آینده به قهرمانی برسیم.

* فشار هواداران؟
در نیمه اول تماشاگران بطری انداختند و در نیمه دوم از این کار پشیمان شدند. در رختکن به بازیکنان گفتم که یک بازی شاید با تاکتیک و تصمیمات مربی در نیاید. وقتی شما قلب‌تان را در بازی می‌گذارید و هواداران هم پشت سر شما می‌آیند  خیلی به تیم کمک خواهند کرد. در ایران خیلی سخت است چرا که وقتی تیمی ۲-۳ گل جلو می‌افتد بسته بازی می‌کند و نمی‌توان به آنها گل زد ولی ما با کمک هواداران توانستیم بازی را برگردانیم.

2024671

* بازگشت پرسپولیس در نیمه دوم؟
با لبخند: من در چند کنفرانس خبری ضرب‌المثل گفتم، امروز هم یک ضرب‌المثل از دوستان آرژانتینی می‌گویم: جایی را که با پا نمی‌توانید بروید، قلبت تو را به آنجا می‌رساند. می‌خواهم از دوستان و برادران آرژانتینی‌مان یک ضرب المثل نقل کنم؛ آن‌ها می‌گویند جایی که با پا و قدم نمی‌توانی بروی، قلبت تو را آن جا خواهد رساند. امروز نیز برای ما اینگونه بود. در نیمه دوم با بازیکنانی که به میدان آوردیم شرایط را تغییر دادیم. خدابنده‌لو و وحید امیری با توپ خیلی خوب کار می‌کردند و عبدالکریم و دانیال نیز از کناره‌ها خیلی خوب حرکت کردند و توانستیم نتیجه را تغییر دهیم.

* اعتراض هواداران در نیمه اول؟
به هواداران حق می‌دهم و ما درون زمین ناراحت بودیم و حتی ناراحتی ما بیشتر بود. در رختکن از نظر روحی باید بازیکنان تغییر می‌کردند و به آن ها روحیه می‌دادیم و در عین حال باید تاکتیک را تغییر می‌دادیم و هجومی تر بازی می‌کردیم که خداراشکر این اتفاق افتاد و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم.

* مصدومیت علیرضا بیرانوند؟
شاید وقتی یک دروازه‌بان گل می‌خورد از این حرف‌ها بزنند اما اگر به یاد داشته باشید بازی مقابل هوادار علیرضا بیرانوند عامل پیروزی تیم ما بود و خیلی کمک کرد. شاید مثل قبل صد در صد آماده نباشد اما آماده بازی کردن است و دوست دارد به تیم کمک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.