تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1402 - 21:41
کد خبر : 145805

پرسپولیس در سطح قهرمانی نیست؛نیازمند تقویت است

پرسپولیس در سطح قهرمانی نیست؛نیازمند تقویت است

آرمان شرق-گروه ورزش: این پرسپولیس اگر می خواهد که در نیم فصل دوم جزو مدعیان قهرمانی باشد باید بسیار خوب در بازار نقل و انتقالات عمل کند به ویژه در فاز هجومی که نیاز به جذب یک تمام کننده دارد. باتوجه به افت سعید صادقی، محمد عمری و البته مهدی ترابی سرخ پوشان نیاز به جذب یک وینگر هجومی هم دارند و به نظر می رسد که انتخاب گل محمدی علی قلی زاده است که البته جذب او در زمستان بسیار سخت است.

پرسپولیس در سطح قهرمانی نیست؛نیازمند تقویت است

شفقنا ورزشی- پرسپولیس برای قهرمان شدن در فصل جاری لیگ برتر نیاز به تقویت جدی در فصل نقل و انتقالات زمستانی دارد.

پرسپولیس در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی از نساجی پذیرایی کرد.

سرخ پوشان موفق شدند که در این بازی با تک گلی که شهاب زاهدی به ثمر رساند سه امتیاز ارزشمند را به دست آورند. شکست سپاهان در دو بازی اخیر قشنگ سرخ آبی های پایتخت را امیدوار به قهرمانی کرد و اکنون فاصله آنها با سپاهان تنها دو امتیاز است.

پرسپولیس به جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برتر اضافه شده است اما اصلا در سطح قهرمانی نیست. سرخ پوشان در خط حمله به شدت نیاز به جذب بازیکن دارند و دستان یحیی گل محمدی برای تغییر کاملا بسته است.

سرمربی پرسپولیس مجبور می شود که در بعضی از بازی ها به بازیکنانی اعتماد کند که اصلا قابل اعتماد نیستند. به عنوان مثال یحیی در این بازی سورگی را به میدان فرستاد که اصلا پست او و وظایفش در میدان مشخص نیست.

آسیب دیدگی مرتضی پورعلی گنجی، یاسین سلمانی و وحید امیری برای پرسپولیس در نیمه فصل نخست بسیار گران تمام شد و شرایط را برای تیم سخت کرد.

این پرسپولیس اگر می خواهد که در نیم فصل دوم جزو مدعیان قهرمانی باشد باید بسیار خوب در بازار نقل و انتقالات عمل کند به ویژه در فاز هجومی که نیاز به جذب یک تمام کننده دارد. باتوجه به افت سعید صادقی، محمد عمری و البته مهدی ترابی سرخ پوشان نیاز به جذب یک وینگر هجومی هم دارند و به نظر می رسد که انتخاب گل محمدی علی قلی زاده است که البته جذب او در زمستان بسیار سخت است.

پرسپولیس فعلا با دو پیروزی خفیفی که به دست آورد خود را به صدر نزدیک کرد اما قطعا این تیم برابر حریفان جدی تر و قدرتمندتر به مشکل می خورد. یحیی برای نیم فصل دوم نیاز به تزریق خون تازه به این تیم دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.