تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 23:38
کد خبر : 148144

پرسپولیس به دنبال مهند علی و شکوراف

پرسپولیس به دنبال مهند علی و شکوراف

آرمان شرق-گروه ورزش:در باشگاه پرسپولیس روی جذب محمد خدابنده‌لو تأکید زیادی وجود داشت، اما گزینه‌هایی مثل محمدرضا اسلامی هم مطرح شد اما فعلاً با تأکید اوسمار روی جذب هافبک دفاعی از گزینه‌هایی مثل علیزاده و شکوراف صحبت می‌شود.

پرسپولیس به دنبال مهند علی و شکوراف

ویلن موتا منتفی شد، پرسپولیس دنبال مهند علی

به گزارش “ورزش سه” با وجود اختلاف نظر مدیران باشگاه پرسپولیس و اوسمار درباره یکی دو پست، حالا مربی برزیلی در مورد مهاجم برزیلی مدنظرش کوتاه آمده است.

شروع حرکت پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی جالب بود و با اینکه تیم سرمربی نداشت، اما بلافاصله و با سرعت قابل توجهی هم عیسی آل‌کثیر به این تیم برگشت، هم عبدالکریم حسن آمد تا مشکلات دفاع چپ کم شود. با این حال روند نقل و انتقالات با همان سرعتی که شروع شد پیش نرفت و حالا مدت‌هاست از بازیکن جدید در این تیم خبری نیست.

در این راه غیر از سنگ‌اندازی و دندان‌گردی برخی باشگاه‌هایی که بازیکنان تحت قراردادشان را با قیمت‌های نجومی آزاد می‌کنند یا مسائلی از این دست، آنچه باعث کند شدن این روند شده اختلاف باشگاه و اوسمار ویرا، سرمربی تیم، در موضوع انتخاب بازیکن است.

پرسپولیس بیشتر از پنج هفته درگیر انتقال محمد خدابنده‌لو بوده و هنوز نتوانسته این انتقال را نهایی کند که حالا اوسمار روی جذب هافبک دفاعی تأکید دارد. پرسپولیس به جای میلاد سرلک سرباز یک هافبک میانی می‌خواهد و با اینکه در باشگاه همه تأکید دارند که باید یک بازیکن رونده، بازی‌ساز، تکنیکی و تهاجمی جذب شود اوسمار می‌گوید هافبک دفاعی می‌خواهم!

با همین درخواست سرمربی برزیلی حالا جهت مذاکرات پرسپولیس به سمت گزینه‌های تدافعی رفته و اینجا اختلاف بین باشگاه و سرمربی بروز پیدا کرده که در نهایت شاید به ضرر تیم تمام شود، چرا که پرسپولیس در پست ۱۰ تنها سروش رفیعی را دارد و یاسین سلمانی و محمد عمری را که می‌توانستند هافبک تهاجمی و مهاجم سایه باشند از دست داده و با وجود اسدبیگی، ریگی و حنانوف به عنوان هافبک دفاعی همچنان دنبال بازیکن جدیدی در این پست است.

1986274

در باشگاه پرسپولیس روی جذب محمد خدابنده‌لو تأکید زیادی وجود داشت، اما گزینه‌هایی مثل محمدرضا اسلامی هم مطرح شد اما فعلاً با تأکید اوسمار روی جذب هافبک دفاعی از گزینه‌هایی مثل علیزاده و شکوراف صحبت می‌شود.

از سوی دیگر حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، در مصاحبه تلویزیونی اخیر خود ثابت کرد باشگاه با اوسمار درباره انتخاب مهاجم خارجی هم اختلاف دارد و بعید نیست جلسه او با اوسمار در حاشیه تمرین سه‌شنبه در همین راستا باشد.

بادامکی در آن مصاحبه گفت باشگاه پرسپولیس قادر است مهاجمان بهتری نسبت به ویلن موتا که قرار است از لیگ تایلند بیاید، جذب کند اما اوسمار روی جذب این مهاجم تأکید دارد. همین مسئله باعث شد این انتقال با وجود موافقت مهاجم برزیلی نهایی نشود.

اوسمار در صحبت با بادامکی در حاشیه تمرین به او گفته مشکلی با منتفی شدن انتقال ویلن موتا ندارد اما بهتر است او را در جریان بگذارید و به او اعلام کنید که بحث حضورش در پرسپولیس منتفی است.

از این رو باشگاه پرسپولیس سراغ گزینه‌های دیگر در خط حمله رفته است. البته مدیریت فعلی باشگاه پرسپولیس در این زمینه سابقه خوبی ندارد و نبیل باهویی همین حالا وبال گردن لیست خارجی و بزرگسال تیم است اما به هر حال با حضور یک مهاجم خارجی او از لیست خارج می‌شود.

گفته می‌شود پرسپولیس شرایط مهند علی مهاجم شاخص تیم ملی عراق را بررسی کرده و با اینکه شرایط جذب او وجود دارد اما احتمال این انتقال بسیار ضعیف است.

اول اینکه این بازیکن با باشگاه الشرطه (پلیس) عراق قرارداد دارد و دوم اینکه جدیدا پیشنهادی از جی لیگ ژاپن گرفته و شاید راهی سرزمین آفتاب تابان شود.

با این شرایط باشگاه پرسپولیس کار روی گزینه‌های دیگر خط حمله را آغاز کرده و جالب اینکه محدودیت مالی هم برای انتخاب مهاجم خارجی ندارد. پیش‌تر اینطور تصور می‌شد که مهاجم خارجی جانشین نبیل باهویی نباید بیشتر از ۴۰۰ هزار دلار برای باشگاه هزینه داشته باشد، اما حالا مدیران پرسپولیس صراحتا می‌گویند اگر مهاجم خوب و دارای رزومه پیدا کنند مبالغ بیشتری هم برای به خدمت درآوردنش هزینه خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.