تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1402 - 14:17
کد خبر : 136131

پرسپولیس به دنبال ثبت قرارداد بازیکنان جدید

پرسپولیس به دنبال ثبت قرارداد بازیکنان جدید

آرمان شرق-گروه ورزش:در همین ارتباط آخرین خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر رایزنی های زیادی برای رفع این مشکل و پرداخت بدهی خود به فدراسیون فوتبال داشته است و با رفع این مشکل قرارداد بازیکنان جدید خود را به ثبت خواهد رساند.

 پرسپولیس به دنبال ثبت قرارداد بازیکنان جدید

بازیکنان جدید پرسپولیس به زودی قراردادشان به ثبت خواهد رسید.

به گزارش طرفداری، طی روزهای اخیر فرشید طاهری مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ بارها بارها در اظهارنظرهای مختلف تاکید کرده اند که چند باشگاه لیگ برتری از جمله باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی قادر به ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود نیستند.

این درحالی است که باشگاه پرسپولیس بدهی به بازیکن و مربی ندارد و تنها به این دلیل که از زمان پرداخت بدهی برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس مبلغی را به فدراسیون بدهکار است، باید این بدهی پرداخت شود.

این درحالی است که پیش از این بارها باشگاه پرسپولیس و فدراسیون برای رفع این مشکل به تفاهم رسیده بودند و قرار بود فدراسیون فوتبال این بدهی را از محل درآمدها و پاداش های پرسپولیس در FIFA برداشت کند.

در همین ارتباط آخرین خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر رایزنی های زیادی برای رفع این مشکل و پرداخت بدهی خود به فدراسیون فوتبال داشته است و با رفع این مشکل قرارداد بازیکنان جدید خود را به ثبت خواهد رساند.

گفتنی است طبق آخرین اعلام فرشید طاهری، باشگاه ها تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه (۱۵ مرداد ۱۴۰۲) می توانند با ثبت قرارداد جدید، کارت بازی بازیکنان جدید خود را برای هفته اول مسابقات لیگ دریافت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.