تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 - 11:00
کد خبر : 130101

پرسپولیس آماده جشن قهرمانی

پرسپولیس آماده جشن قهرمانی

آرمان شرق-گروه ورزش:تیم پرسپولیس در حالی خود را آماده بازی با نساجی می‌کند که شاگردان یحیی در این بازی با پیراهن سفید به مصاف حریف خواهند رفت. این نخستین بار در تاریخ سرخپوشان است که آنها در شهر مازندران به استقبال جشن قهرمانی می‌روند.

پرسپولیس آماده جشن قهرمانی

پرسپولیس آماده جشن با لباس سفید شد

به گزارش “ورزش سه”، تیم پرسپولیس در حالی خود را آماده بازی با نساجی می‌کند که شاگردان یحیی در این بازی با پیراهن سفید به مصاف حریف خواهند رفت. این نخستین بار در تاریخ سرخپوشان است که آنها در شهر مازندران به استقبال جشن قهرمانی می‌روند.

در لیگ حرفه اول و هفتم حرفه‌ای، پرسپولیس در دیدار با تیمی زردپوش از پیراهن قرمز خود استفاده کرد. در لیگ شانزدهم، سرخپوشان به خاک رقیب مستقیم خود در راه قهرمانی رفتند تا با عبور از ماشین‌سازی و با پیراهن اول قهرمانی را جشن بگیرند.

لیگ هفدهم اما قهرمانی پرسپولیس در مشهد و زمانی قطعی شد که آنها پیراهن سفید برتن داشتند و با کیت دوم جشن قهرمانی را برپا کردند. لیگ هجدهم و نوزدهم بار دیگر حریفان زردپوش، اجازه استفاده از پیراهن اول را به قرمزها دادند.

در لیگ بیستم پرسپولیس کمی دورتر از ورزشگاه آزادی و در استادیوم شهر قدس با دو گل پیکان را شکست داد و جام قهرمانی را بر بالای سر برد. آنها اگرچه در زمین قرمز پوشیدند اما پیراهن قهرمانی‌شان سفید بود.

کاپیتان پرسپولیس در بازی قهرمانی

وحید امیری در بازی با گل‌گهر نیز نقش کاپیتانی را ایفا خواهد کرد.

کاپیتان پرسپولیس در بازی قهرمانی

به گزارش “ورزش سه”، وحید امیری باوجود غیبت در بازیهای دور رفت به دلیل عمل جراحی، حالا به چهره ثابت تیم یحیی گل‌محمدی تبدیل شده و نقشی موثر در خط حمله این تیم ایفا می‌کند. امیری به عنوان زوج مهاجم نوک در خط حمله وارد زمین می‌شود اما در سیستم شناور پرسپولیس به عقب برمی‌گردد و توانایی خود در مرکز زمین و کناره را هم به رخ می‌کشد.

نکته جالب اینکه احتمالا برای بازی با نساجی نیز یحیی کمال و عالیشاه را روی نیمکت خواهد نشاند تا وحید امیری جلوتر از سایرین و با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شود. او در سال جدید تنها کاپیتان پرسپولیس بوده و به عنوان مسن‌ترین بازیکن این تیم، وظیفه رهبری را برای قرمزها ایفا کرده است.

البته به نظر نمی‌رسد تا پایان بازی امیری کاپیتان پرسپولیس باشد و احتمالا در دقایق پایانی و به فراخور نتیجه بازی، کمال یا عالیشاه بازوبند را از او خواهند گرفت و در جشن قهرمانی احتمالی نیز زودتر از وحید جام را لمس خواهند کرد.

پرسپولیسی‌ها ۶۳ امتیازی و صدرنشین با یک‌ امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان راهی قائمشهر می‌شوند تا خودشان تکلیف قهرمانی این دوره از مسابقات را روشن کنند.

از طرف دیگر تیم نساجی با هدایت هرناندز سرمربی جدید قصد دارد تا در نبردی حیثیتی صدرنشین لیگ را متوقف کند.

اما کادر فنی پرسپولیس برای این دیدار به احتمال فراوان از نفرات زیر در ترکیب اصلی استفاده می‌کند:

بیرانوند مثل اکثر بازی‌های فصل در آخرین دیدار سرخ‌ها نیز گلر شماره پرسپولیس در درون دروازه خواهد بود تا علاوه بر محافظت از سنگر قرمزها در صورت گل نخوردن رکورد کلین‌شیت در این فصل را به نام خودش بزند.

گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلیگنجی همچنان مورد اعتمادترین گزینه‌های گل‌محمدی در دفاع میانی هستند.

علی نعمتی در دفاع چپ و دانیال اسماعیلی‌فر در دفاع راست در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند.

میلاد سرلک، سروش رفیعی در میانه‌های میدان توپ خواهند زد.

وحید امیری و سعید صادقی به عنوان بال‌های هجومی بازی می‌کنند.

مهدی ترابی که در چند بازی اخیر به عنوان مهاجم سایه نقش پررنگی در پیروزی‌های سرخ‌ها داشته امروز نیز در همین پست بازی خواهد کرد.

عیسی آل‌کثیر که آمادگی بالایی از خود در چند بازی اخیر نشان داده همچنان انتخاب اصلی گل‌محمدی در خط آتش سرخ‌ها در بازی امروز است.

دوپینگ ویژه پرسپولیس قبل از بازی با نساجی + عکس

پرسپولیس در حالی امروز باید به مصاف نساجی برود که با برد در این بازی خارج از خانه سرخ‌پوشان قهرمان این فصل لیگ برتر خواهند شد و جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.

دوپینگ ویژه پرسپولیس قبل از بازی با نساجی + عکس

به گزارش ۹ صبح، بهرنگ علوی با حضور در هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها برای تیم محبوبش آرزوی موفقیت کرد.

پرسپولیس در حالی امروز باید به مصاف نساجی برود که با برد در این بازی خارج از خانه سرخ‌پوشان قهرمان این فصل لیگ برتر خواهند شد و جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.

پرسپولیسی‌ها عصر چهارشنبه راهی بابلسر شدند و در هتل میزبان این شهر اقامت دارند. شب گذشته اردوی پرسپولیسی‌ها میزبان یکی از بازیگران سینما و تلویزیون بود. بهرنگ علوی بازیگر مطرح سینما که به شدت هم پرسپولیسی است، از تهران به مازندران آمده تا از تیم محبوبش حمایت کند.

علوی دیشب راهی محل اقامت پرسپولیسی‌ها شد و برای تیمش در بازی مقابل نساجی آرزوی موفقیت کرد. همچنین قرار است علوی امروز با حضور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی را از نزدیک تماشا کند.

احتمال قهرمانی پرسپولیس بیش‌تر است

این هفته جام طلایی بر فراز دستان بازیکنان یکی از دو تیم پرسپولیس و سپاهان قرار می‌گیرد و تکلیف دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته یک هم میان تیم‌های مس کرمان و صنعت نفت آبادان مشخص خواهد شد.

پرسپولیس بعد از برتری ۴ بر صفر در خانه برابر گل‌گهر آخرین دیدار خود را در لیگ برتر در این فصل برگزار خواهد کرد و به دیدار نساجی خواهد رفت. پیروزی در این دیدار باعث می‌شود سرخ‌پوشان صرف‌نظر از اتفاقات دیدار مس – سپاهان عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورد.

پرسپولیس در دیدار رفت نشان داد که مشکلی برای گل زدن به نساجی ندارد و در یک دیدار پرگل ۵ بر یک برابر نساجی به برتری رسید و نیم فصل نخست را به بهترین شکل به پایان برد. در آن دیدار حمید مطهری سرمربی تیم نساجی بود که در ادامه به دلیل نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد و اکنون یک سرمربی اسپانیایی روی نیمکت نساجی نشسته است.

پرسپولیس به دنبال ششمین قهرمانی در لیگ برتر در هفت سال اخیر است تا سلطه خود را در فوتبال ایران نشان دهد.البته این دو تیم یعنی پرسپولیس و نساجی در جام حذفی هم توانستند به نیمه نهایی راه یابند و باید در نیمه نهایی برابر رقیبان خود قرار گیرند.

دست بالای پرسپولیس در کورس قهرمانی با سپاهان

این برای سیزدهمین بار در طول تاریخ است که تکلیف قهرمان در روز پایانی مشخص خواهد شد. پرسپولیسی‌ها تاکنون چهار بار موفق به قهرمانی در روز پایانی شده‌اند و سپاهان هم دو بار موفق شده در روز آخر قهرمان لیگ برتر لقب بگیرد. همچنین تاکنون پرسپولیس و سپاهان در نبرد قهرمانی، سه بار کارشان به روز آخر کشیده که هر سه بار این سرخپوشان بودند که موفق به بالابردن جام قهرمانی لیگ برتر شده‌اند. در بیست‌ودومین دوره، سپاهان به دنبال انتقام از پرسپولیس است و سرخ‌ها به دنبال پوکرکردن برابر رقیب نصف‌ جهانی خود هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.