اهدای تندیس رضایتمندی مشتریان در پیشبرد اقتصاد مقاومتی به ستاره خلیجفارس
آرمان شرق- گروه اقتصاد:شرکت نفت ستاره خلیجفارس در پنجمین همایش نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی با رویکرد رضایتمندی مشتریان موفق به کسب تندیس شد.
آرمان شرق- گروه اقتصاد:شرکت نفت ستاره خلیجفارس در پنجمین همایش نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی با رویکرد رضایتمندی مشتریان موفق به کسب تندیس شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل شرکت نفت ستاره خلیجفارس، شرکت نفت ستاره خلیجفارس در پنجمین همایش نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی با رویکرد رضایتمندی مشتریان پس از ارزیابیهای صورت گرفته در کارگروههای مختلف توسط کمیته علمی این اجلاس موفق به کسب تندیس رضایتمندی مشتریان شد.
در مراسم پایانی این اجلاس که در مرکز همایشهای بینالمللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، تندیس رضایتمندی مشتریان به محمدعلی دادور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیجفارس اهدا شد.
این همایش با همت مجلس شورای اسلامی و دانشگاه تهران به منظور ارزیابی خدمات سازمانها و شرکتهای داخلی، سنجش کیفیت خدمات، وفاداری و میزان رضایت مشتریان و همچنین ارزیابی نتایج عملکردی و انتظارات مشتریان از آنها برگزار شد.
شرکت نفت ستاره خلیجفارس در شرایط پیچیده بازارهای نفتی با استفاده از سیستم هوشمند back calculate ابداعی در این شرکت و الگوریتم Arima و شبکههای عصبی توانسته نسبت به پیشبینی روند قیمتهای جهانی آگاه باشد و بتواند با تحلیلهای روزانه بازارهای مختلف در سراسر جهان، دو اصل اساسی، جذب مشتریان جدید و حفظ آنها را به معنای واقعی اجرا کند و کسب رضایت آنان را همواره دنبال کند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰