تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 11:21
کد خبر : 150173

پترو پالایش اصفهان به کمک سیلزدگان سیستان و بلوچستان شتافت

پترو پالایش اصفهان به کمک سیلزدگان سیستان و بلوچستان شتافت

آرمان شرق-گروه اقتصاد: معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان از ارسال محموله کمک های پترو پالایش اصفهان به سیستان و بلوجستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی هلدینگ پترو پالایش اصفهان، محمد ده بیدیان ،در این خصوص در گفتگو با روابط عمومی و بین الملل گفت: در پی بروز سیل در استان سیستان و بلوچستان و با توجه به دستور مقام معظم رهبری در خصوص کمک رسانی به هموطنان عزیز سیل زده در جهت عمل به تعهدات اجتماعی هلدینگ پترو پالایش اصفهان برای کمک به هموطنانمان در سیستان و بلوجستان صبح ۲۲ اسفند ماه مقارن با روز گرامیداشت شهید و شروع ماه مبارک رمضان محموله کمک های خود را در قالب۹ کامیون برای این دیار ارسال کرد .

ده بیدیان، با اشاره به اینکه ارزش کلی این محموله  ۵ میلیارد تومان است ادامه داد: اقلام ارسالی شامل برنج ،خرما، بیسکوئیت،زیر انداز،کنسرو لویبا، پتو ولوازم بهداشتی فردی و تک نفره است که در قالب ۹ کامیون از پالایشگاه اصفهان به صورت مستقیم برای سیستان و بلوجستان ارسال شد .

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان ،با اشاره به اینکه این کمک ها به طور مستیقم به سیستان و بلوجستان ارسال و تحویل سپاه سیستان و بلوجستان می گردد گفت: این محموله صبح ۲۲ اسفند ماه با حضور فرماندار شاهین شهر و میمه ، مسئولان سپاه و اعضای هیئت مدیره و معاونان هلدینگ پتروپالایش اصفهان در قالب ارائه مسئولیت های اجتماعی  بدرقه و به سیستان و بلوجستان ارسال شد.

ده بیدیان افزود: اقلام ارسالی به سیستان و بلوجستان شامل ۵ تن خرما،۱۵ هزار فقره لوازم بهداشتی شخصی، ۱۰ تن برنج،۲۰۰۰ هزار پتو،۲۰۰۰ هزار زیر انداز،یک کامیون بیسکوئیت و یک کامیون کنسرو لوبیا است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.