تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 14:43
کد خبر : 60659

ورود دلار به کانال ۲۳ هزار تومانی

ورود دلار به کانال ۲۳ هزار تومانی

ارمان شرق-هر دلار امروز (چهارشنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۳ هزار و ۴۱۰ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی کاری گذشته با افزایش ۴۴۰ تومانی همراه شد و نرخ هر یورو نیز به ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان رسید

روند نزولی نرخ دلار از اوایل هفته گذشته شتاب گرفت، بطوری که از کانال ۲۶ هزار تومانی به سوی نرخ‌های پایین‌تر حرکت کرد و بر این اساس، نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز (هشتم بهمن ماه) ۲۳ هزار و ۴۱۰ تومان اعلام شد.
قیمت فروش یورو نیز با افزایش ۵۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته (سه شنبه) به ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.
امروز قیمت خرید هر دلار ۲۱ هزار و ۹۲۰ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۶ هزار و ۹۱۰ تومان اعلام شد، همچنین قیمت خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۲ هزار و ۵۴۰ تومان و قیمت فروش آن ۲۲ هزار و ۷۶۵ تومان بود.
علاوه براین نرخ خرید یورو در این بازار ۲۷ هزار و ۴۲۶ تومان و نرخ فروش آن ۲۷ هزار و ۷۰۱ تومان اعلام شد.
براساس این گزارش در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته (سه شنبه)، هر یورو به قیمت ۲۷ هزار و ۲۳۸ تومان و هر دلار ۲۲ هزار و ۴۸۳ تومان به فروش رفت .
همچنین در سامانه سنا دیروز( سه شنبه)، حواله یورو به قیمت ۲۸ هزار و ۶۲۶ تومان معامله شد و همچنین حواله دلار به قیمت ۲۳ هزار و ۷۷ تومان مورد مبادله قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، قیمت دلار در روزهای گذشته با توجه به افزایش امیدواری در زمینه صادرات نفت و دسترسی به منابع مالی کاهشی شده است.هفته گذشته نیز رییس کل بانک مرکزی اعلام‌کرد: ایران توانسته گشایش‌هایی در فروش نفت داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.