تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مرداد 1397 - 18:31
کد خبر : 34247

هافبک سرشناس تیم ملی بلژیک به دورتموند پیوست/تصویر

هافبک سرشناس تیم ملی بلژیک به دورتموند پیوست/تصویر

آرمان شرق:اکسل ویتسل با عقد قراردادی چهار ساله به دورتموند پیوست. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، ویتسل فوتبال حرفه ای خود را از استاندارد لیژ شروع کرد و سپس سال ۲۰۱۱ راهی بنفیکا شد. او در ادامه، ۵ سال نیز در زنیت روسیه بازی کرد و سال ۲۰۱۷ به تیان جین

آرمان شرق:اکسل ویتسل با عقد قراردادی چهار ساله به دورتموند پیوست.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، ویتسل فوتبال حرفه ای خود را از استاندارد لیژ شروع کرد و سپس سال ۲۰۱۱ راهی بنفیکا شد.

او در ادامه، ۵ سال نیز در زنیت روسیه بازی کرد و سال ۲۰۱۷ به تیان جین در فوتبال چین پیوست در حالی که از یوونتوس نیز پیشنهادی جدی داشت. سرانجام پس از یک سال دوری از فوتبال اروپا، او امروز با عقد قراردادی ۴ ساله به ارزش ۲۰ میلیون یورو به دورتموند پیوست.

ویتسل پس از این انتقال گفت:«بعد از جام جهانی هدفم ترک فوتبال چین و بازگشت به اروپا بود. بسیار خوشحالم و افتخار می کنم که به دورتموند پیوسته ام. باید بگویم که برای اولین بازی خودم در این باشگاه بی تابم.

پس از اولین گفت و گو ها دیگر هیچ تردیدی نداشتم چرا که برای من، دورتموند بهترین باشگاه دنیاست. صادقانه بگویم که برای بازی در حضور۸۱ هزار هوادار دورتموند، لحظه شماری می کنم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.