تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1403 - 8:31
کد خبر : 155318

مردم در این آزمون مهم سیاسی شرکت کنند

مردم در این آزمون مهم سیاسی شرکت کنند

آرمان شرق-گروه سیاست: توصیه می کنیم مردم عزیزمان مساله رای دادن و حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند و شرکت کنند. جمهوری اسلامی قوامش به حضور مردم است و برای اثبات صحت و صداقت جمهوری اسلامی حضور مردم امری لازم و ضروری است. امیدوارم خداوند برای این کشور بهترین گزینه را مقدر کند و سال های آینده سال های مطلوبی باشد و مردم از گزینه خود راضی باشند.

مردم در این آزمون مهم سیاسی شرکت کنند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری «انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران» رأی خود را به صندوق خواهند انداخت.

جمعه صبح؛ حضور رهبر انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، بیش از ۲۰۰ خبرنگار رسانه‌های داخلی و خارجی، از جمله خبرنگاران رسانه‌های آمریکا، چین، روسیه، آلمان، اسپانیا، انگلیس، افغانستان، اتریش، ترکیه، کویت، هلند، امارات، ایتالیا، عراق، یمن، ژاپن، فرانسه، فیلیپین، لبنان، قطر، عمان، استرالیا، سوئد، دانمارک، هند، کره جنوبی و … این برنامه را پوشش خواهند داد.

این برنامه از رسانه KHAMENEI.IR، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و دیگر رسانه‌های خارجی به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی متوقف به حضور مردم است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری «انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران» با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) و در حضور بیش از ۲۰۰ خبرنگار و تصویربردار از رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، رأی خود را به صندوق ۱۱۰ انداختند.

تهران-ایرنا-رهبر معظم انقلاب بیان کردند: جمهوری اسلامی قوامش به حضور مردم است و برای اثبات صحت و صداقت جمهوری اسلامی حضور مردم امری لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حضرت آیت الله خامنه ای روز جمعه پس از انداختن رایشان به صندوق تاکید کردند: برای ملت عزیزمان از خداوند متعال بهترین روزها و سال ها را مسالت دارم، روز انتخابات برای ما ایرانی ها روز نشاط و شادی است به خصوص آن وقتی که انتخابات برای گزینش رئیس جمهور است که چند سال آینده کشور با این انتخاب مردم تعیین می شود.

ایشان بیان کردند: ما توصیه می کنیم مردم عزیزمان مساله رای دادن و حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند و شرکت کنند.

رهبر انقلاب در بخشی از سخنانشان تصریح کردند: جمهوری اسلامی قوامش به حضور مردم است و برای اثبات صحت و صداقت جمهوری اسلامی حضور مردم امری لازم و ضروری است.

ایشان بیان کردند: امیدوارم خداوند برای این کشور بهترین گزینه را مقدر کند و سال های آینده سال های مطلوبی باشد و مردم از گزینه خود راضی باشند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.