تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 - 10:41
کد خبر : 52986

با برترین موبایل های سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

آرمان شرق:پیش‌تر و در سال ۲۰۰۹ نوکیا عنوان بهترین برند تلفن‌همراه در سراسر جهان را در اختیار داشت. ۱ سال پس از آن شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی از نوکیا پیشی گرفت و به برترین کمپانی صنعت اسمارت‌فون تبدیل شد. اما در این میان سامسونگ و اپل نیز بیکار ننشستند و در سال ۲۰۱۲ کمپانی کره‌ای سامسونگ

آرمان شرق:پیش‌تر و در سال ۲۰۰۹ نوکیا عنوان بهترین برند تلفن‌همراه در سراسر جهان را در اختیار داشت. ۱ سال پس از آن شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی از نوکیا پیشی گرفت و به برترین کمپانی صنعت اسمارت‌فون تبدیل شد. اما در این میان سامسونگ و اپل نیز بیکار ننشستند و در سال ۲۰۱۲ کمپانی کره‌ای سامسونگ و غول آمریکایی اپل به بهترین تولیدکنندگان اسمارت‌فون در جهان تبدیل شدند. اما این قضیه در آینده‌ای نزدیک تغییر خواهد کرد. شرکت‌های جوان و خصوصا تولیدکنندگان چینی بسیار بلندپرواز بوده و به‌دنبال دستیابی به جایگاه برتر بازار اسمارت‌فون هستند. البته این موضوع به نفع مصرف‌کنندگان است. دیروز وب‌سایت محبوب Fortune گزارش شخصی خود در خصوص ۵ اسمارت‌فون برتر سال را منتشر کرد. در ادامه به بررسی این هندست‌ها می‌پردازیم.


داده‌های موسسه IDC نشان می‌دهند که بازار کلی اسمارت‌فو‌ن‌ها روندی روبه‌ افول را طی می‌کند. در ۳ ماهه سوم سال ۲۰۱۸ فروش اسمارت‌فون‌ها با کاهش ۶ درصدی نسبت به دوره زمانی مشابه طی سال گذشته به ۳۵۵.۲ میلیون دستگاه رسید و این سیر نزولی در طول سال نیز ادامه یافت. در این شرایط همچنان محصولات جدید متعددی از سوی تولیدکنندگان اسمارت‌فون به بازار عرضه شد که توجه کاربران را به خود جلب می‌کنند. وب‌سایت Fortune در گزینش هندست‌های برتر سال معیارهایی شامل جذابیت سخت‌افزاری، شارژدهی مناسب باتری و عملکرد فوق‌العاده دوربین‌ها را مدنظر قرار داده است.

Huawei-Mate-20-Pro-Vs-Apple-iPhone-XS-Max-e1545645901867 5 گوشی برتر سال ۲۰۱۸ مشخص شدند

بر این اساس اسمارت‌فون‌های آی‌فون XS مکس، گوگل پیکسل ۳، هواوی میت ۲۰ پرو، وان‌پلاس ۶T و سامسونگ گلکسی‌نوت ۹ عنوان ۵ گوشی برتر سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص دادند. در میان نامزدها آی‌فون XS مکس به لحاظ عملکرد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پیشتاز است. بزرگ‌ترین ویژگی مثبت گوشی‌های سری پیکسل ۳ در عوض مشخصه‌های سخت‌افزاری به ابزارهای نرم‌افزاری آن‌ها مربوط می‌شود. تلفیق هوش مصنوعی با پردازنده هواوی میت ۲۰ پرو عملکرد هوشمندانه‌تر دستگاه را به‌دنبال داشته است. بعلاوه پرچم‌دار جدید هواوی با شارژدهی بهتر باتری و تجربه مناسب‌تر عکاسی روانه بازار شده است. وان‌پلاس ۶T از نرخ هزینه به کارآمدی مناسبی برخوردار بوده و از سریع‌ترین سیستم تشخیص اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بهره می‌گیرد. نهایتا فبلت گلکسی‌نوت ۹ سامسونگ نیز به‌عنوان یک پرچم‌دار اندرویدی استاندارد در تمامی حوزه‌ها حضوری پررنگ دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.