تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آبان 1397 - 13:46
کد خبر : 46022

محکومیت کشتار کودکان فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی

محکومیت کشتار کودکان فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی

آرمان شرق:جنبش جهاد اسلامی و فتح فلسطین به شهادت سه کودک فلسطینی در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه واکنش نشان دادند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (دوشنبه) در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در حق سه کودک بی گناه فلسطینی در نوار غزه در

آرمان شرق:جنبش جهاد اسلامی و فتح فلسطین به شهادت سه کودک فلسطینی در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه واکنش نشان دادند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (دوشنبه) در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در حق سه کودک بی گناه فلسطینی در نوار غزه در بیانیه‌ای ضمن محکومیت این اقدام اعلام کرد: رژیم اشغالگر برای چند ساعت مانع از دسترسی تیم امدادی به محل حادثه شد.

در این بیانیه آمده است: روایت رژیم اشغالگر کذب محض است، چراکه این کودکان هیچ ارتباطی با فعالیت نظامی ندارند. این خون های پاک و بی‌گناه به خاطر تحقق اهداف پست و بی‌ارزش “نتانیاهوی قاتل و مجرم” در مبارزات داخل حزبی و همچنین به خاطر ساکت کردن منتقدان ارتش جنایتکار اسرائیل به دلیل شکست و ناتوانیش در مقابله با راهپیمایی بازگشت ریخته شد.

جهاد اسلامی در ادامه تاکید کرده است که مقاومت فلسطین به شیوه‌ای مناسب و متناسب این جنایت که خشم ملت فلسطین و تمامی آزادگان جهان را برانگیخته پاسخ رژیم اشغالگر را خواهد داد.

جهاد اسلامی از تمامی آزادگان جهان خواسته است که جنایات اسرائیل را فاش و چهره زشت آن را آشکار کنند.

جهاد اسلامی همچنین در بیانیه خود خطاب به اعرابی که در مسیر عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها گام برداشته‌اند، اعلام کرد: باید بدانید که ننگِ عادی سازی روابط، صهیونیست‌ها را به ارتکاب جنایت‌های بیشتر علیه فلسطینیان تشویق می‌کند.

در همین راستا، عاطف ابو سعید، سخنگوی جنبش فتح نیز این جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

سخنگوی فتح نیز در بیانیه‌ای اظهار کرد: رژیم اشغالگر بدون توجه به هیچ قانون بین‌المللی و شرع اخلاقی و یا حقوقی به جنایت‌های خود علیه ملت بی‌سلاح فلسطین ادامه می‌دهد.

وی افزود: این جنایت از جمله سلسله جنایاتی است که اسرائیل سالهای سال علیه ملت فلسطین مرتکب شده تا آن‌ها را از سرزمین آرزوها و رؤیاهای‌شان بیرون کند. ملت بزرگ ما که این شکل و این اسم را به این سرزمین داده‌اند هرگز از آن کوچ نخواهند کرد و رژیم اشغالگر هر اقدام و جنایتی بکند حقوق ما پایمال نخواهد شد.

این مقام فلسطینی در ادامه خواستار حمایت بین‌المللی از ملت فلسطین شد و تاکید کرد که سکوت بین المللی رژیم اشغالگر را تشویق  به ادامه جنایت‌هایش می‌کند.

شامگاه یکشنبه سه کودک فلسطینی در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه “الشرقیه” در جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.