تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 13:07
کد خبر : 137057

علت مصاحبه تلخ پنج ستاره پرسپولیس چه بود!

علت مصاحبه تلخ پنج ستاره پرسپولیس چه بود!

آرمان شرق-گروه ورزش:بعد از ساعتی انتظار و معطلی، پنج ستاره پرسپولیس جلو آمدند تا یک نطق تاریخی را مقابل تمام رسانه‌های تصویری فوتبال ایران انجام دهند.

علت مصاحبه تلخ پنج ستاره پرسپولیس چه بود!

پشت پرده مصاحبه تلخ پنج ستاره پرسپولیس!

به گزارش “ورزش سه”، زمزمه اعتراض و گلایه بازیکنان از دیروز به گوش می‌رسید، زمانی که آنها مطمئن شدند مدیران باشگاه در تامین رقم موردنیاز برای پرداخت پاداش وعده داده شده ناکام مانده‌اند و برخلاف اعلام اولیه، آپشن قراردادها پیش از پرواز به تبریز در حسابشان نخواهد نشست.

هرچه گذشت این ظن و گمان در بین خبرنگاران تقویت شد که احتمالا صدای اعتراضی از داخل تیم به بیرون بلند خواهد شد. مدیررسانه باشگاه به خبرنگاران اعلام کرد که یحیی گل‌محمدی در نشست خبری حضور نخواهد یافت اما فایل صوتی منتشر می‌شود و همه منتظر بودند ببینند گل‌محمدی در این مصاحبه به مشکلات شاگردانش اشاره خواهد کرد یا نه.

1910958
علیرضا بیرانوند با جملات تندتری مدیران پرسپولیس را هدف گرفت.

با این حال فایل صوتی به دست خبرنگاران نرسید تا همه چیز به روز بازی موکول شود. بازیکنان هم‌قسم شدند تا تراکتور را شکست دهند و بعد از پیروزی، با آسودگی خاطر مقابل دوربین خبرنگاران بروند و صحبتهای خود را انجام دهند. نخستین فرد خارج‌شده از رختکن پرسپولیس، افشین پیروانی بود که بدون طرح پرسش، صحبتهای خود را آغاز کرد و با کلیدواژه «رهاشدگی پرسپولیس» اعتراضات تندی را خطاب به مسئولان سازمان خصوصی‌سازی، وزارت ورزش و حتی مسئولان باشگاه انجام داد.

اما همه منتظر ورود ستاره‌ها به میکسدزون و عبور از زیر چراغ‌های زرد و سفید تونل ورزشگاه یادگار امام بودند. صحبتهای شجاع و حسین‌زاده برای دقایقی خبرنگاران را سرگرم کرد و سپس با خروج اتوبوس تراکتور از محوطه و همچنین ترک کامل ورزشگاه توسط تماشاگران، خبرنگاران با میکروفن و موبایل‌های روشن و آماده، ورود بازیکنان را به انتظار نشستند.

دقایق و ساعات سپری شدند و در این بین عبور و مرورهای مشکوکی به رختکن پرسپولیس انجام می‌شد. همچنین اخبار درز کرده به بیرون از رختکن، حاکی از این بود که بازیکنان قصد دارند علیه اسپانسر مصاحبه کنند و همه تصور می‌کردند که احتمالا چند نماینده، یکی یکی برابر خبرنگاران قرار بگیرند و صحبت کنند اما تصمیم جمعی ستاره‌ها به یک اقدام نو و بدیع منجر شد: سخنرانی دسته جمعی.

پس، در حوالی بامداد پنج شنبه و زمانی که خبرنگاران از خستگی یک روز پرفشار خبری، در گوشه‌ای نشسته و چشم به در رختکن تیم میهمان دوخته بودند، وحید امیری در حالی که آرام جملاتی را با خود زمزمه می‌کرد و نکاتی را به سایرین انتقال می‌داد، به همراه علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی و مهدی ترابی وارد میکسدزون شد.

1910957
در لحظات انجام مصاحبه، میکسدزون ورزشگاه یادگار، تنها نقطه روشن این استادیوم بود.

این لحظه‌ای بود که تمام محوطه ورزشگاه خالی شده و علاوه بر هواداران سمج سلفی‌بگیر، برخی خبرنگاران هم محل را ترک کرده بودند. اما آنها که ماندند موفق شدند یک لحظه جالب و شاید تاریخی را ثبت کنند: جایی که بازیکنان پرسپولیس یکی پس از دیگری آمدند و وقتی که نور میکسدزون از بالا و کنار روی صورتشان را برق می‌انداخت و روشن می‌کرد، از خبرنگاران خواستند تا همگی در یک محل توقف کنند – یک اتفاق جالب در پیش بود.

وحید امیری در حدود یک دقیقه توضیح داد که آنها قصد دارند یکجا مصاحبه کنند و کاپیتان قرمزها نماینده بازیکنان در این مصاحبه خواهد بود. صحبتها آغاز شد و بازیکنان در حالی که با کسب دو برد، دست بالا را در اختیار داشتند، با جملاتی احتیاط‌آمیز برای جلب نظر طرفدارانشان و جلوگیری از ناراحتی آنها، مسئولان را خطاب قرار دادند.

هر کدام از آنها لحن و ادبیات خاص خود را داشتند؛ وحید امیری آرام و سر به زیر، علیرضا بیرانوند تند و صریح، سروش رفیعی شیرین و بی حاشیه، مرتضی پورعلی‌گنجی با اشاره دائمی به آن سوی مرزها و مهدی ترابی کوتاه و گزیده گو.

بیرانوند، رضا درویش را به تمرین سرخپوشان فراخواند اما اگر قرار باشد این ملاقات به نتیجه موردنظر نرسد، فایده خاصی هم نخواهد داشت. سروش رفیعی و وحید امیری تقصیر را بیشتر متوجه هیئت‌مدیره باشگاه کردند و مهدی ترابی اطمینان داد که پرسپولیس در هر شرایطی برنده خواهد شد.

1910959
این احتمالا اولین بار بود که چنین مصاحبه‌ای انجام می‌شد.

باوجود جملات امیدوارکننده و نگاه مثبت ترابی اما در اردوی پرسپولیس وضعیت آنطور که موردنظر بازیکنان است، پیش نمی‌رود. آنها انتظار دریافت آپشن‌های قرارداد فصل پیش و البته شرایط بهتر مالی در فصل پیش رو را دارند و ظاهرا از لحن صحبتها پیدا بود که کار از ارتباطات دوستانه عبور کرده و به مرحله مطالبه رسیده است.

آنها انتظار دارند باشگاه برای امضا و تعهد خود ارزش قائل باشد. چیزی که رعایت نکردنش به هر دلیلی، یکی از سنت‌های باشگاه‌های ایرانی به خصوص پرسپولیس و استقلال شده است.

با این گفتگوی هماهنگ و دسته‌جمعی، حالا همه نگاه‌ها به باشگاه و شخص رضا درویش دوخته شده است. او در قبال قول‌های انجام‌نشده، چه خواهد کرد؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.