تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1403 - 23:17
کد خبر : 154229

عباس عبدی: چرا باید به دکتر پزشکیان رای داد؟

عباس عبدی: چرا باید به دکتر پزشکیان رای داد؟

آرمان شرق-گروه سیاست:عباس عبدی نوشت: امشب با حضور ۴ نفر از فعالان فکری و مدنی بیش از دو ساعت با آقای پزشکیان و رییس ستادشان آقای عبدالعلی‌زاده گفتگو کردیم. جلسه بسیار خوبی بود. هر چند زمان زیادی برای انتخابات باقی نمانده، ولی در یادداشت سه‌شنبه توضیح می‌دهم که چرا معتقدم باید مشارکت کرد و به دکتر پزشکیان رای داد.

عباس عبدی: چرا باید به دکتر پزشکیان رای داد؟

عباس عبدی تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به گفتگو با پزشکیان کاندیدای ریاست جمهوری و رییس ستادش می‌گوید که معتقدم باید مشارکت کرد و به پزشکیان رای داد.
عباس عبدی نوشت: امشب با حضور ۴ نفر از فعالان فکری و مدنی بیش از دو ساعت با آقای پزشکیان و رییس ستادشان آقای عبدالعلی‌زاده گفتگو کردیم. جلسه بسیار خوبی بود. هر چند زمان زیادی برای انتخابات باقی نمانده، ولی در یادداشت سه‌شنبه توضیح می‌دهم که چرا معتقدم باید مشارکت کرد و به دکتر پزشکیان رای داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی اصغر قاسم پور دوشنبه , ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۱۲

رأی ما: پزشکیان، همه با هم: پزشکیان، امید که با رویکرد منطقی و کنارزدن تندروهای افراطی و خرافاتی و نامتعادل که با سوءاستفاده از دین باعث تنش های زیان آور و تحریم مداوم و ضربه به کشور و زندگی مردم می شن و با شعارها و رفتارهای پوپولیستی مقاصدشون رو پیش می برن به این وضعیت اسفبار پایان داده بشه.