رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت نقل‌وانتقالاتی این باشگاه را تشریح کرد.

رضا درویش پس از اتمام جلسه خود با علیرضا بیرانوند، اظهار داشت: چه کسی گفته من با بیرانوند جلسه داشتم؟

*درمورد قرارداد بحثی با بیرانوند نداشتیم

وی درمورد اینکه سایت باشگاه پرسپولیس چنین خبری را اعلام کرده است، گفت: نزدیک همان محلی که باید به پزشک مراجعه می‌کرد، قراری گذاشتیم و در مورد چگونگی درمانش و زمان بازگشت به تمرینات صحبت کردیم‌‌. اصلا پیرامون قراردادش بحثی نبود. فقط بحث این بود که آیا ظرف چند روز آینده به تیم پرداختی خواهیم داشت؟

*خدا رحم کرد مسابقه‌ای برای جام سوم در کار نبود

درویش اضافه کرد: از جهتی باید دعا می‌کردیم قهرمان شویم اما الان که قهرمان شده‌ایم باید بابت زحماتی که کشیده‌اند، یک ۱۰ درصد و ۵ درصد آفر (پیشنهاد) قهرمانی ۲ جام را دارند. خدا رحم کرد برای جام سوم بازی در کار نبود در غیر این صورت باید بابت آن هم پاداش می‌دادیم.

وی افزود: بیرانوند چگونگی پرداخت‌ها برای همه بچه‌ها را پرسید‌. جلسه خیلی خوب و رضایت‌بخشی بود و پس از اینکه پزشکان اجازه بدهند به تمرینات بازمی‌گردد.

*کنعانی‌زادگان به پرسپولیس علاقه‌مند است

مدیرعامل پرسپولیس درمورد شرایط حضور محمد حسین کنعانی‌زادگان در این تیم، گفت: او وابسته به پرسپولیس و به این تیم علاقه‌مند است.

*تفاوتی بین چهره‌ها قائل نیستیم

درویش درمورد پیشنهاد باشگاه تراکتور به این مدافع با مبلغ بالاتر، توضیح داد: من نشنیده‌ام اما شاید پیشنهاد داده باشند. بازیکنانی که به این تیم می‌آیند اگر پرسپولیسی هم باشند، باید بدانند شرایط ما برای بزرگان تیم یکسان است. اگر می بینید همه بازیکنان ما در سال گذشته و فصل جدید با جان و دل زحمت می‌کشند و با قلب خود بازی می‌کنند به این دلیل است که سعی نکردیم تفاوتی بین چهره‌ها قائل بشویم.

وی عنوان کرد: از این جهت گفتیم کنعانی‌زادگان هم اگر می‌خواهد به پرسپولیس بیاید فضا برایش مهیا است و به عنوان یک پرسپولیسی در خدمتش هستیم. می‌توانیم میزبانش باشیم اما شرایط حضورش را باید بررسی کنیم.

*عزت‌اللهی اگر رضایت نامه دارد، با او مذاکره می‌کنیم

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شرایط گولسیانی و اینکه ظاهرا تفاوتی بین رقم مدنظر طرفین وجود دارد، پاسخ داد: اجازه بدهید بعدا در این مورد صحبت کنیم.

درویش درپاسخ به این سوال که آیا با سعید عزت‌اللهی که با وجود دریافت پیشنهاد از چند باشگاه ایرانی باید ار تبم دانمارکی رضایت‌نامه بگیرد، گفت: اگر بنا به حذب بازیکنی برای تیم باشد اصول حرفه‌ای این است که رضایت‌نامه دارد تا با او وارد مذاکره شویم. اعلام کردیم اگر عزت‌اللهی رضایت‌نامه دارد با او وارد مذاکره می‌شویم.

*مذاکره‌ای با سلمانی نداشتیم

وی درمورد مسائل مطرح شده در رسانه‌ها مبنی بر مذاکره پرسپولیس با یاسین سلمانی، عنوان کرد: از آنهایی که گفته‌اند بپرسید.اصلا مذاکره‌ای با سلمانی نداشته‌ایم.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد نگرانی‌های ایجاد شده نسبت به تعویق در آغاز تمرینات، اظهار داشت: مشکل ما این است که به بازیکنان ملی‌پوش اجازه دادند چند روز بیشتر استراحت کنند. ۳_۲ بازیکن که هم باید قراردادشان تمدید شود برای سفر رفتن اجازه گرفته بودند. بازیکنان دیگر هم مجزا تمرین انفرادی می‌کنند. بنا شد تمرینات را زمانی شروع کنیم که همه بازیکنان باشند و تیم تکمیل باشد. الان ۹_۸ بازیکن حضور ندارند. قرار شد برنامه‌ریزی کنیم و اگر شد تمرینات از فردا یا پس فردا شروع خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد وضعیت بازیکنان تمدیدی این‌ باشگاه گفت: ان‌شاءالله با همه آنها قرارداد می‌بندیم.