تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1400 - 16:25
کد خبر : 66098

برگزاری سیمنار بررسی جایگاه روابط عمومی در نظام بانکی

برگزاری سیمنار بررسی جایگاه روابط عمومی در نظام بانکی

“خانه روابط عمومی ایران”، سمینار بررسی جایگاه روابط عمومی در نظام بانکی را روز دوشنبه ۱۰ خردادماه سالجاری برگزار خواهد کرد. هوشمند سفیدی رئیس خانه روابط عمومی ایران با اعلام مطلب گفت: پیرو درخواست تعدادی از مدیران روابط عمومی بانک ها مبنی بر پیگیری تثبیت جایگاه بهینه روابط عمومی در نظام بانکی، از چهار ماه

“خانه روابط عمومی ایران”، سمینار بررسی جایگاه روابط عمومی در نظام بانکی را روز دوشنبه ۱۰ خردادماه سالجاری برگزار خواهد کرد.
هوشمند سفیدی رئیس خانه روابط عمومی ایران با اعلام مطلب گفت: پیرو درخواست تعدادی از مدیران روابط عمومی بانک ها مبنی بر پیگیری تثبیت جایگاه بهینه روابط عمومی در نظام بانکی، از چهار ماه پیش کارگروه علمی فعالیت خود را آغاز کرده و به زودی شورای سیاستگذاری این سمینار با مسئولیت یکی از مدیران روابط عمومی بانک ها، هماهنگی ها و سیاست های لازم را برای برگزاری موثر این سمینار آغاز می کند.
سفیدی افزود: این سمینار حاصل یک پروژه علمی – پژوهشی با مسئولیت دکتر داود زارعیان عضو هیئت رئیسه و سخنگوی خانه روابط عمومی ایران است که خود علاوه بر تدریس در دانشگاه، سابقه مدیریت روابط عمومی یکی از بانک ها را در پیشینه دارد.
رئیس خانه روابط عمومی ایران با انتقاد از تشتت و ناهماهنگی در جایگاه روابط عمومی بانک ها و تضعیف آن طی سالهای اخیر، فعالیت های روابط عمومی در بانک ها را، مسئولیتی خطیر، پرخطر و حساس ارزیابی کرد و گفت: سپردن این مسئولیت به معاونین بانک یا یکی از اعضای هیئت مدیره و یا ادغام آن در حوزه ریاست، اقدامی ناصواب، غیرعلمی و بی اثر است، ضمن اینکه باید از آخرین تحولات علمی و بین المللی در این خصوص بهره برد.
وی اظهار امیدواری کرد نتایج حاصل از این سمینار بتواند نقش مهمی را در ارتقای جایگاه روابط عمومی در نظام بانکی، بهبود ساختار و اثربخشی عملکرد آن در پی داشته باشد.
علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت خانه روابط عمومی به نشانیWWW.PRKHANEH.IR مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.