تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 بهمن 1401 - 7:04
کد خبر : 122485

سه ستاره در راه پرسپولیس!

سه ستاره در راه پرسپولیس!

آرمان شرق-گروه ورزش:قرار است امیر هوشنگ سعادتی، ایجنت معروف فوتبال ایران که مدیربرنامه بازیکنانی همچون محمد خدابنده‌لو و محمدرضا حسینی است، طی امروز یا فردا مذاکراتی را با مدیران پرسپولیس انجام دهد و شرایط این دو بازیکن و باشگاه‌های فعلی آن‌ها را برای حضور در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اعلام کند.

سه ستاره در راه پرسپولیس!

دو ستاره لیگ برتر در راه پرسپولیس!

به گزارش ۹ صبح، یحیی‌گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، در ابتدای فصل جاری برای تقویت خط هافبک سرخپوشان به دنبال جذب محمد خدابنده‌لو، هافبک ذوب آهن بود اما این بازیکن جوان با وجود مذاکرات نسبتا طولانی، به گل گهر سیرجان رفت و شاگرد امیر قلعه‌نویی شد. با وجود اینکه جذب سینا اسدبیگی تا حدودی نیازهای یحیی گل‌محمدی را برآورده کرد اما سرمربی سرخپوشان همچنان به توانایی‌های خدابنده‌لو اعتماد ویژه‌ای دارد و قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی او را به پرسپولیس بیاورد. شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس با محمد خدابنده‌لو به توافق رسیده و فقط مذاکرات با باشگاه سیرجانی باقی مانده است. براین اساس، قرار است امیر هوشنگ سعادتی، ایجنت معروف فوتبال ایران که مدیربرنامه بازیکنانی همچون محمد خدابنده‌لو و محمدرضا حسینی است، طی امروز یا فردا مذاکراتی را با مدیران پرسپولیس انجام دهد و شرایط این دو بازیکن و باشگاه‌های فعلی آن‌ها را برای حضور در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اعلام کند. البته به نظر می‌رسد این صحبت‌ها، جایی در خارج از محل ساختمان باشگاه پرسپولیس و به دور از چشم خبرنگاران و هواداران انجام شود تا هیچ مشکلی در این باره به وجود نیاید.

شماره ۶۰ در مقابل نام خرید جدید پرسپولیس

 

شماره 60 در مقابل نام خرید جدید پرسپولیس

حضور قریب الوقوع مهاجم خارجی در پرسپولیس آمار ویژه ای را برای سرخ ها در جذب بازیکن خارجی به ثبت خواهد رساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در شرایطی که منابع خبری از حضور قریب الوقوع پریرا به عنوان خرید جدید و خارجی سرخ ها در نقل و انتقالات زمستانی خبر می دهند در صورت نهایی شدن حضور این بازیکن در جمع شاگردان فعلی یحیی گل محمدی، این بازیکن برزیلی به عنوان شصتمین  خرید خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس معرفی می شود.

جالب است بدانید پرسپولیس از ابتدای تاسیس تا به امروز ۵۹ بازیکن خارجی را به خدمت گرفته است که آخرین بازیکن خارجی اش شیخ دیاباته است. در بین ۵۹ بازیکن قبلی خارجی پرسپولیس، تا به امروز ۲۳ مهاجم خارجی توسط مدیران این باشگاه در سال های مختلف جذب شده اند که در این میان ۸ بازیکن با ملیت برزیلی توانسته اند پیراهن پرسپولیس را برتن کنند و در صورت نهایی شدن حضور پریرا این بازیکن نهمین بازیکن برزیلی سرخ ها لقب خواهد گرفت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.