تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 9:01
کد خبر : 132197

سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد ریالی ایمیدرو در استان لرستان

سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد ریالی ایمیدرو در استان لرستان

آرمان شرق-گروه اقتصاد:نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: سرمایه‌گذاری های ایمیدرو در حوزه هایی همچون کارخانه کاغذ از سنگ الیگودرز، آهک هیدراته پلدختر، ایجاد زیرساخت و راه دسترسی به معادن و استیل کورد سلسله رضایت بخش بوده است.

سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد ریالی ایمیدرو در استان لرستان

سرمایه‌گذاری ایمیدرو در استان لرستان رضایت بخش است/ سرمایه گذاری 20 هزار میلیارد ریالی ایمیدرو در استان لرستان

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، یحیی ابراهیمی افزود: در سال‌های گذشته، شاهد سرمایه‌گذاری ارگان‌های حاکمیتی از جمله سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) در این استان هستیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی عنوان ‌کرد: لرستان با برخورداری از آب فراوان، همچنین نیروی کار ارزان قیمت می‌تواند به عنوان محلی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی همچون فولاد مبارکه باشد.

ابراهیمی افزود: انتقال طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی به استان‌ها و مناطق کمتر برخوردار، می‌تواند رشد و توسعه این مناطق را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: لرستان از استان‌های کمتر برخوردار کشور است که در ادوار گذشته توجه کافی به رشد و توسعه آن نشده و بخش خصوصی نیز تمایل کمتری برای حضور در این منطقه داشته است.

ابراهیمی همچنین با حمایت از «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، وی را مدیری کارآمد، توانمند و صاحب علم و تجربه توصیف کرد که می‌تواند به رشد و توسعه بخش های صنعتی و معدنی کشور کمک کند.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.