تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1402 - 20:41
کد خبر : 147551

سرعین برای نوروز ۱۴۰۳ آماده می‌شود

سرعین برای نوروز ۱۴۰۳ آماده می‌شود

آرمان شرق-گروه جامعه:شهرستان سرعین به عنوان یک قطب گردشگری شناخته شده در کشور یکی از اصلی‌ترین مقاصد سفر در تعطیلات نوروزی است و باید طبق روال هرساله تمهیدات ویژه‌ای به منظور مهیا ساختن شرایط برای میزبانی از مسافران نوروزی انجام شود.

سرعین برای نوروز ۱۴۰۳ آماده می‌شود

 

آرمان امروز : رئیس نمایندگی میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان سرعین از برگزاری نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان به منظور آمادگی برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

محمدرضا شایقی دوم بهمن در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین که با حضور فرماندار و رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، گفت: این جلسه به منظور آمادگی شهرستان برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و فرصت خوبی تا شروع سفرهای نوروزی پیش روی دستگاه‌های اجرایی وجود دارد.

وی افزود: در این جلسه اقدامات لازم از سوی فرماندار شهرستان به عنوان رئیس ستاد شهرستانی خدمات سفر به مسئولان نهادها و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

شایقی بیان کرد: شهرستان سرعین به عنوان یک قطب گردشگری شناخته شده در کشور یکی از اصلی‌ترین مقاصد سفر در تعطیلات نوروزی است و باید طبق روال هرساله تمهیدات ویژه‌ای به منظور مهیا ساختن شرایط برای میزبانی از مسافران نوروزی انجام شود.

رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان سرعین ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها و نهادها با هماهنگی فرمانداری و اداره میراث‌فرهنگی شهرستان اقدامات خود را از امروز برای سفرهای نوروزی آغاز خواهند کرد. / ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.