تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آذر 1397 - 19:24
کد خبر : 52110

دیدار سفیر تازه ایران با امیر کویت

دیدار سفیر تازه ایران با امیر کویت

آرمان شرق: سفیر جدید ایران طبق پروتکل های رسمی دیپلماتیک و طی مراسم رسمی در کاخ« البیان»استوارنامه خود را به امیر کویت تقدیم کرد.  به گزارش آرمان شرق، در این مراسم شیخ صباح الاحمد الصباح ضمن خوشامدگویی  به سفیر کشورمان در آغاز ماموریت رسمی وی گفت : ایران را به عنوان همسایه خود در منطقه

آرمان شرق: سفیر جدید ایران طبق پروتکل های رسمی دیپلماتیک و طی مراسم رسمی در کاخ« البیان»استوارنامه خود را به امیر کویت تقدیم کرد.

 به گزارش آرمان شرق، در این مراسم شیخ صباح الاحمد الصباح ضمن خوشامدگویی  به سفیر کشورمان در آغاز ماموریت رسمی وی گفت : ایران را به عنوان همسایه خود در منطقه می دانیم و به توسعه و گسترش همکاری سودمند با تهران علاقمند هستیم.

سفیر تازه کشورمان در کویت نیز پس از تقدیم استوارنامه خود ضمن ابلاغ سلام ریاست جمهوری کشورمان به شیخ صباح الاحمد ،روابط دو کشور را دوستانه و برادرانه توصیف کرد.

محمد ایرانی همچنین گفت که ثبات و امنیت منطقه از اهمیت فوق العاده ای برای جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و تحقق این امر بدن همکاری کشورهای منطقه امکانپذیر نیست.

سفیر کشورمان در پایان نیز تاکید کرد :تهران ایمان دارد که امنیت و ثبات کشور ارتباط تنگاتنگی با ثبات منطقه به خصوص امنیت کشورهای همسایه دارد.

در این دیدار امیر کویت با تاکید بر ضرورت برقراری  آرامش  در منطقه ابراز امیدواری کرد که در چارچوب گفتگوها مشکلات منطقه حل و فصل شود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.