تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 16:12
کد خبر : 57945

یک متخصص سکان روابط عمومی کشتیرانی را به دست گرفت

یک متخصص سکان روابط عمومی کشتیرانی را به دست گرفت

آرمان شرق:دکتر علی غیاثیان به عنوان مدیر جدید روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد. به گزارش آرمان شرق با صدور حکمی از سوی مهندس محمدرضا مدرس خیابانی نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، دکتر علی غیاثیان به عنوان مدیر روابط عمومی این شرکت منصوب شد. تعامل مستمر و مطلوب

آرمان شرق:دکتر علی غیاثیان به عنوان مدیر جدید روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

به گزارش آرمان شرق با صدور حکمی از سوی مهندس محمدرضا مدرس خیابانی نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، دکتر علی غیاثیان به عنوان مدیر روابط عمومی این شرکت منصوب شد. تعامل مستمر و مطلوب با رسانه ها، ایجاد تصویری واقع بینانه و در خور شرکت، توجه به برنامه های فرهنگی و بهره گیری از فن آوری‌های نوین، از جمله مواردی است که در حکم صادره به آنها اشاره شده است. گفتنی است غیاثیان دارای سوابق علمی و تجربی در حوزه ارتباطات، مدیریت رسانه، بازاریابی و تبلیغات بوده و تألیفاتی نیز در این زمینه دارد. وی پیش از این به مدت پنج سال مدیر روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی شرکت نفت ایرانول بوده است.

دکتر غیاثیان از متخصصان توانمند حوزه ارتباطات و روابط عمومی است که همواره به عنوان مدیر برتر روابط عمومی و دارای حسن ارتباط با رسانه ها مطرح بوده است ومی تواند زمینه ساز تحول در روابط عمومی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران باشد.

ضمن تبریک این مسئولیت، برای وی، آرزوی موفقیت می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.