تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1397 - 11:40
کد خبر : 44194

تیم ملی فوتبال ایران بازی سختی در پیش دارد

آرمان شرق:تیم بولیوی در شرایطی برای بازی با ایران راهی تهران می شود که در اولین روز بازی های دوستانه مهر ماه تیم میانمار را در خاک این کشور ۳-۰ شکست داد. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، بعد از عدم صعود تیم ملی بولیوی به جام جهانی ۲۰۱۸ این تیم می

آرمان شرق:تیم بولیوی در شرایطی برای بازی با ایران راهی تهران می شود که در اولین روز بازی های دوستانه مهر ماه تیم میانمار را در خاک این کشور ۳-۰ شکست داد.
به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، بعد از عدم صعود تیم ملی بولیوی به جام جهانی ۲۰۱۸ این تیم می خواهد شروع تازه ای در فوتبال داشته باشد و پیروزی در بازی های دوستانه کم ترین حسنش بازگشت اعتماد به نفس بازیکنان تیم ملی این کشور است.

حلقه اتحاد بازیکنان تیم بولیوی در پایان دیدار با میانمار به خوبی ثابت می کند آنها برای بردن در استادیوم آزادی تهران در برابر تیم کارلوس کی روش صف آرایی می کنند. حضور تیم ایران در رتبه نخست آسیا در رنکینگ فیفا و هم چنین درخشش تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ انگیزه خوبی برای بازیکنان بولیوی ایجاد کرده است که در بازی با ایران ارایه گر فوتبال قابل قبولی باشند و در نهایت نتیجه را هم به سود خود به پایان ببرند.

و اما کارلوس کی روش پیش از این بازی و در مصاحبه با خبرنگاران از استراتژی خود برای بازی های دوستانه پرده برداشت و گفت: « من دوست دارم تیم ملی در بازی های دوستانه به مصاف تیم هایی برود که بیشتر مالک توپ و میدان باشد و بازی با تیمی چون اسپانیا بدرد من نمی خورد چون در چنین بازی هایی تیم حریف در ۹۰ درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان است. تیم ایران احتیاج دارد با تیم هایی بازی کند که تاکتیک خود را در مسیر گلزنی آزمایش کند. »

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.