تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 22:36
کد خبر : 149270

دلربایی اورونوف از هواداران پرسپولیس

دلربایی اورونوف از هواداران پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش: مدل پیش بردن توپ توسط اورونوف و ضرباتی که به توپ می‌زد در همین نمایش نخست مشخص می‌کند که او بازیکن باکیفیتی است و حداقل هواداران پرسپولیس را امیدوار خواهد کرد که این بار باشگاهشان در یافتن بازیکن خارجی اشتباه نکرده است.

دلربایی اورونوف از هواداران پرسپولیس

اورونوف و دلربایی از هواداران پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه” با بازی دادن به مهدی ترابی در جناح راست و حضور صادقی در پست وینگر چپ به نظر می‌رسید که اوسمار قصد دارد از اورنوف تازه وارد در نیمه دوم بازی استفاده کند.

دقیقه ۶۰ و در شرایطی که ذوب آهن ده نفره شده بود بهترین زمان ممکن برای ورورد اورنوف به زمین بود تا  با ورودش و استفاده از فضاهای پست مدافع راست میزبان تیمش را صاحب موقعیت گل کند.

با احتساب دقایق تلف‌شده چیزی حدود ۴۰ دقیقه زمان داشت تا خودی نشان دهد. با اینکه شرایط زمین فولادشهر چندان جالب نبود اما حرکات پا به توپش و تکنیکش در فضاهای محدود به چشم آمد تا مشخص شود همانی که در تمرینات از او گفته بودند هست و اوسمار می‌تواند به او دل ببندد.

البته اوستون بدشانس بود که موفق به گلزنی نشد اما از فرم حرکات پا به توپ و ضرباتی که می‌زند مشخص بود چه کیفیتی دارد.

1996029
1996028

مدل پیش بردن توپ توسط اورونوف و ضرباتی که به توپ می‌زد در همین نمایش نخست مشخص می‌کند که او بازیکن باکیفیتی است و حداقل هواداران پرسپولیس را امیدوار خواهد کرد که این بار باشگاهشان در یافتن بازیکن خارجی اشتباه نکرده است.

شماره ۷۰ سرخ‌ها از بازی بعدی رقابت سختی با سعید صادقی و حتی وحید امیری برای رسیدن در ترکیب اصلی خواهد داشت و باید دید اوسمار چه زمانی به او در ارنج ابتدایی اعتماد خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.