تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آذر 1397 - 18:52
کد خبر : 50366

در بازار امروز سکه و ارز و طلا چه خبر بود/ مرور نوسانات بازار/جدول قیمت

آرمان شرق: امروز در معاملات اولیه بازار طلا و ارز قیمت‌ها اندکی کاهش یافتند اما با گذشت ساعاتی نرخ‌ها دوباره صعودی شدند و به‌طور کلی یک ثبات قیمت نسبی بر بازار حاکم بود. سکه در کانال ۳.۷، طلای آب‌شده در کانال ۱.۴ و دلار در میانه کانال ۱۲ هزار تومان باقی‌ماند. به گزارش آرمان شرق

آرمان شرق: امروز در معاملات اولیه بازار طلا و ارز قیمت‌ها اندکی کاهش یافتند اما با گذشت ساعاتی نرخ‌ها دوباره صعودی شدند و به‌طور کلی یک ثبات قیمت نسبی بر بازار حاکم بود. سکه در کانال ۳.۷، طلای آب‌شده در کانال ۱.۴ و دلار در میانه کانال ۱۲ هزار تومان باقی‌ماند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از  اقتصادنیوز؛ روز گذشته روند صعودی قیمت‌ها متوقف شد و نرخ‌ها وارد مدار نزولی شدند. امروز سه‌شنبه ۱۳ آذرماه، بازار طلا و ارز پایتخت با نرخ‌های کاهشی بازگشایی شد. کاهش قیمت‌ها در ساعات اولیه ادامه یافت اما پس از ظهر بازار به مدار صعودی بازگشت و نرخ‌ها کاهش‌اولیه خود را جبران کردند. با وجود فراز و فرود قیمت در نهایت بعدازظهر قیمت‌ها با نرخ‌های بازگشایی صبح تفاوت چندانی نداشت و می‌توان گفت ثبات نسبی بر بازار حاکم بوده‌است.

سکه امامی (طرح جدید) روز گذشته نهایتاً با نرخ ۳ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان به کار خود پایان داد و امروز با نرخ ۳ میلیون ۷۳۵ هزار تومان بازگشایی شد. در معاملات اولیه سکه وارد مدار نزولی شد و با ورود به کانال ۳.۶ میلیون تومان تا ۳ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان نیز کاهش یافت اما ساعتی بعد دوباره به کانال ۳.۷ میلیون تومان بازگشت و به ۳ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان هم رسید. در لحظه تنظیم گزارش (حوالی ساعت ۴ بعدازظهر) سکه طرح جدید و ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) امروز با نرخ ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد. نیم‌سکه ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان باقی ماند و ربع‌سکه نیز ۱ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان شد. سکه گرمی نیز ۶۵۰ هزار تومان قیمت داشت.

مثقال طلای آب‌شده دیروز با نرخ ۱ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان بسته شد و امروز هر مثقال طلای ۱۷ عیار با نرخ ۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان کار خود را آغاز کرد. ساعتی بعد طلای آب‌شده تا ۱ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان نیز کاهش یافت اما در لحظه تنظیم گزارش به ۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده‌است.

اونس طلا در بازار جهانی به بیش از ۱۲۴۰ دلار هم رسید. در بازار داخلی با وجود فراز و فرود قیمت‌ها، گرم طلای ۱۸ عیار به در حدود ۳۴۰ هزار تومان و گرم طلای ۲۴ عیار بیش از ۴۵۰ هزار تومان است.

دلار آمریکا در بازار غیررسمی دیروز با نرخ ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان به کار خود پایان داد و امروز از زمان بازگشایی کاهش یافت و تا ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان نیز کاهش یافت. در لحظه تنظیم گزارش دلار آمریکا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.

یورو امروز از مرز ۱۳ هزار تومان اندکی پایین آمد و پوند انگلیس به میانه کانال ۱۴ هزار تومان رسید. درهم امارات نیز بین ۳ هزار و ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومان معامله شده است.

نرخ‌های امروز در بازار طلا و ارز پایتخت به شرح زیر است:

عنوان

قیمت امروز

بالاترین

پایین‌ترین

دلار آمریکا در بازار آزاد

۱۱.۵۰۰

۱۱.۲۵۰

یورو

۱۳.۱۰۰

۱۲.۸۵۰

پوند انگلیس

۱۴.۷۵۰

۱۴.۴۰۰

درهم امارات

۳.۱۳۰

۳.۱۰۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.