تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 20:17
کد خبر : 155599

درخواست ۴۰ میلیاردی بیرو برای بازگشت به پرسپولیس!/ بیرانوند از پرسپولیس جدا شد؟

درخواست ۴۰ میلیاردی بیرو برای بازگشت به پرسپولیس!/ بیرانوند از پرسپولیس جدا شد؟

آرمان شرق-گروه ورزش:علیرضا بیرانوند به باشگاه پرسپولیس گفته است در قبال قراردادی ۴۰ میلیارد تومانی حاضر به بازگشت است اما پرسپولیسی‌ها در پاسخ گفته‌اند که بیرو تنها در صورتی می‌تواند برگردد که دقیقا براساس همان قرارداد قبلی‌اش دوباره عقد قرارداد کند.

درخواست ۴۰ میلیاردی بیرو برای بازگشت به پرسپولیس!/بیرانوند از پرسپولیس جدا شد؟

درخواست ۴۰ میلیاردی بیرو برای بازگشت به پرسپولیس!

براساس اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار ایسنا، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به مسئولان این باشگاه اعلام کرده در قبال قراردادی ۴۰ میلیارد تومانی حاضر به بازگشت به این تیم است.

به گزارش ایسنا، بعد از فسخ یک طرفه قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس، صحبت‌هایی مطرح شد که نشان می‌داد دو طرف تمایل دارند به دور از درگیری‌های حقوقی به همکاری خود ادامه دهند اما پیشنهاد بالای بیراوند مذاکرات را به بن‌بست کشاند.

در این زمینه خبرنگار ایسنا کسب اطلاع کرد که علیرضا بیرانوند به باشگاه پرسپولیس گفته است در قبال قراردادی ۴۰ میلیارد تومانی حاضر به بازگشت است اما پرسپولیسی‌ها در پاسخ گفته‌اند که بیرو تنها در صورتی می‌تواند برگردد که دقیقا براساس همان قرارداد قبلی‌اش دوباره عقد قرارداد کند.

بیرانوند پارسال وقتی قراردادش را یک طرفه فسخ کرد، برای بازگشت قراردادی دو ساله به امضا رساند که بر اساس آن برای امسال (فصل دوم قرارداد) ۲۰ درصد به پایه قرارداد پارسالش اضافه می‌شد. این یعنی قرارداد ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیونی او به حدود ۱۹ میلیارد تومان در این فصل می‌رسید و باشگاه پرسپولیس برای بازگشت بیرانوند راضی به عقد قراردادی به این ارزش است.

بیرانوند از پرسپولیس جدا شد؟

جماران؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی با انتشار ویدیویی جدایی خود از پرسپولیس را به صورت رسمی اعلام کرد.

او گفت: من تصمیم گرفتم از پرسپولیس جدا شوم و امیدوارم به این تصمیم احترام بگذارید. هر شخصی علیه من در این مدت مطلبی کار کرده پول گرفته. فسخ قرارداد من کاملا قانونی است. چرا بعد از فسخ قرارداد من هیچکدام از اعضای هیئت مدیره تماس نگرفتند. ۲ میلیارد از باشگاه طلب دارم. به دنبال این هستند که من را مقابل هواداران قرار بدهند. پرسپولیس محتاج بیرانوند نیست و جانشین برای من وجود دارد. می‌گویند بیرانوند دهاتی و عشایر است ولی من افتخار می‌کنم از عشایر به این جایگاه رسیده‌ام.

بیرانوند در ادامه این فایل تصویری گفت: چند تا از پیشکسوتان که درباره من صحبت می کنند از جایی خط می‌گیرند. شغل آنها صحبت کردن درمورد من است. من هرکجا بوده ام موفق بوده ام؛ شما برای پرسپولیس چه کاری کرده‌اید؟ وقتی به پرسپولیس ۷۰۰ هزار دلار از تیم بلژیکی رسید، من ۲۵ درصد گرفته بودم و می‌توانستم فسخ کنم و این پول را در جیبم بگذارم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.