تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1397 - 15:37
کد خبر : 43106

نیروی انتظامی با دانه درشت ها برخورد کند

نیروی انتظامی با دانه درشت ها برخورد کند

آرمان شرق:آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: نیروی انتظامی در بحث مبارزه با قاچاق کالا باید با دانه درشت ها برخورد کند تا این مساله در کشور ریشه کن شود. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، وی روز یکشنبه در دیدار سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی افزود:

آرمان شرق:آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: نیروی انتظامی در بحث مبارزه با قاچاق کالا باید با دانه درشت ها برخورد کند تا این مساله در کشور ریشه کن شود.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، وی روز یکشنبه در دیدار سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی افزود: زمانی که در زمینه مفاسد اقتصادی با دانه درشت ها برخورد شود، راه های هدر رفت سرمایه ملی کشف و از آن محفاظت می شود.
وی با اشاره به این که آمد و شد مسئولان کشور به بیوت مراجع دارای آثار مطلوب فراوانی است، گفت: مردم حاجات خود را با علما در میان می گذارند و این دیدارها می تواند موجب انتقال خواسته های مردم به مسئولان و اصلاح امور کشور باشد.
آیت الله علوی گرگانی با بیان این که کار نیروی انتظامی در پیاده سازی قوانین نظام اسلامی، عمل به تقوا است، افزود: انتظار مردم از پلیس این است که در برخورد با مجرمان در بخش های مختلف با قاطعیت رفتار کنند.
این مرجع تقلید همچنین گفت: در اثر فشارهای اقتصادی مردم دچار مشکل هایی شده اند که لازم است مسئولان با همکاری یکدیگر به سرعت نسبت به رفع آن اقدام کنند.
وی افزود: باید آرامش کشور در حوزه های مختلف از جمله مسائل اقتصادی حفظ شود و مردم از آینده خود در نگرانی نباشند.
این مرجع تقلید ادامه داد: نباید تا گرانی می شود عده ای به سمت احتکار کالا و ایجاد قحطی کاذب در کشور روی بیاورند، وظیفه مسئولان است که احتیاج های مردم را فراهم و با اخلالگران برخورد کنند.
سردار حسین اشتری در سفر یک روزه به قم ضمن زیارت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) با شماری از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.
از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه با شعار« پلیس مقتدر، امین مردم» به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.