تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400 - 11:57
کد خبر : 69324

درخشش فولاد امیرکبیر کاشان در جشنواره ستارگان روابط عمومی

درخشش فولاد امیرکبیر کاشان در جشنواره ستارگان روابط عمومی

ارمان شزق- شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با دریافت ستاره ملی روابط عمومی در بین بالغ بر ۲۵۰ شرکت کننده در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران درخشید.
در این رویداد، بالغ بر ۲۵۰ سازمان و شرکت و موسسه از بخش های دولتی، غیردولتی و خصوصی حضور داشتند که در نهایت، روابط عمومی شرکت فولاد امیرکبیرکاشان به دلیل درخشش در حوزه های مختلف ارتباطی از جمله توجه به مسئولیت اجتماعی، ارتباط بهینه و موثر با ذی نفعان و فعالیت های ارتباطی درخشان در جمله در ارتباط با رسانه ها، موفق به دریافت “ستاره ارتباطی ملی” شد.

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با دریافت ستاره ملی روابط عمومی در بین بالغ بر ۲۵۰ شرکت کننده در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران درخشید.
در این رویداد، بالغ بر ۲۵۰ سازمان و شرکت و موسسه از بخش های دولتی، غیردولتی و خصوصی حضور داشتند که در نهایت، روابط عمومی شرکت فولاد امیرکبیرکاشان به دلیل درخشش در حوزه های مختلف ارتباطی از جمله توجه به مسئولیت اجتماعی، ارتباط بهینه و موثر با ذی نفعان و فعالیت های ارتباطی درخشان در جمله در ارتباط با رسانه ها، موفق به دریافت “ستاره ارتباطی ملی” شد.
در ابتدای این آیین، هوشمند سفیدی دبیر جشنواره ستارگان روابط عمومی و رئیس خانه روابط عمومی ایران، دلیل عقب ماندگی روابط عمومی در ایران را وابستگی حیات و ممات آن به دولت دانست و گفت: باید روابط عمومی در ایران در فضای مستقل علمی، حرفه ای و صنفی رشد کند و در مسیر بالندگی قرار گیرد، وگرنه با تغییر دولت ها، صرفاً براساس منافع آن ها عمل خواهد کرد.
وی با نقد وضعیت روابط عمومی در کشور و سیر قهقهرایی آن، خواستار اصلاح سیاستگذاری دولتی در این زمینه شد و بر توجه به عدالت ارتباطی در دولت سیزدهم و محرومیت زدایی ارتباطی از فقرای اطلاعات و آگاهی در کشور شد.
رئیس خانه روابط عمومی ایران همچنین از اینکه در کشور ما، نهادهای مدنی روابط عمومی، محلی از اعراب ندارند، انتقاد کرد و خواستار حضور آنها در سیاستگذاری ارتباطی و روابط عمومی کشور شد.
در ادامه این رویداد، “فیلیپ بورمانس” رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی، ضمن تبریک روز روابط عمومی، یکی از چالش های روابط عمومی جهانی را، لزوم ارتباطات بین المللی قوی میان کارگزاران روابط عمومی دانست و گفت: نقش کارگزاران روابط عمومی در این مورد، فراتر از دیپلماسی عمومی است، زیرا ما گشایش دهنده درها و ایجاد کننده روابط هستیم، و بر شفافیت، احترام متقابل و تفاهم انسانی تأکید داریم؛ لذا، رشته روابط عمومی باید مورد احترام بیشتری قرار گیرد و در زندگی روزمره تجلی پیدا کند.
وی افزود: ما باید به ارتباطات مبتنی بر علم روی بیاوریم، باید از همکاران دانشگاهی کمک نگیریم و دانش جامعه شناسی علوم رفتاری و جامعه شناسی ارتباطات را با روابط عمومی ادغام کنیم.
او در ادامه به موضوع مهم جلب اعتماد مخاطبان، ذی نفعان و سایر شرکای روابط عمومومی پرداخت و گفت: ارتباطات نیز همواره متحول می شود و چند طیفی است، اما بدون اعتماد و ارتباطات دو جانبه، نمی توان همکاری و تفاهم و بازخورد را گسترش داد؛ زیرا اگر اعتماد از بین رود، خط ارتباطات می شکند.
در ادامه این رویداد، دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت، دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری طی سخنانی با اشاره به اینکه جامعه ایران امروز دچار بحران ارتباطات است، گفت: ما در هیچ دوره ای مثل مقطع فعلی با هجمه سازمان یافته رسانه های خارجی مواجه نبوده ایم؛ امروز نظام عظیم رسانه ای خارج از کشور، تلاش دارد افکارعمومی ما را مدیریت کند.
دکتر ربیعی با اشاره به سختی آثار و مسائل ناشی از تحریم و مشکلات معیشتی، گفت: ما خیلی وقت ها تلاش کردیم برای اینکه دشمن سود استفاده نکند، آثار تحریم را بازگو نکنیم و این کار ما را سخت می کرد و بعضی ها این را طور دیگری تعبیر می کردند که این جفا به دولت بود.
دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور در ادامه با تأکید بر اینکه نباید روابط عمومی را در داخل یک ساختاری سازمانی محدود کرد، گفت: ما به یک دولت روابط عمومی و ارتباطات نیاز داریم و باید به این نیاز فکر کنیم که چگونه می توانیم به سمت یک روابط عمومی نوین حرکت کنیم.
همچنین در این مراسم، ستاره ارتباطی دولت به دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت و دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و به دلیل اهتمام در تداوم و استمرار اطلاع رسانی دولت به وی اعطاء شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.