تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1399 - 17:04
کد خبر : 58021

خنثی سازی عملیات داعش در اردن

خنثی سازی عملیات داعش در اردن

آرمان شرق:سرویس اطلاعات اردن از خنثی‌سازی داعش برای هدف قرار دادن یک کلیسا و یک فروشگاه در امان پایتخت این کشور خبر داد. به گزارش آرمان شرق و به نقل از فارس سرویس اطلاعات اردن امروز یکشنبه اعلام کرد که چهار فرد مرتبط با داعش قصد داشتند یک کلیسا و یک فروشگاه را با مسلسل

آرمان شرق:سرویس اطلاعات اردن از خنثی‌سازی داعش برای هدف قرار دادن یک کلیسا و یک فروشگاه در امان پایتخت این کشور خبر داد.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از فارس سرویس اطلاعات اردن امروز یکشنبه اعلام کرد که چهار فرد مرتبط با داعش قصد داشتند یک کلیسا و یک فروشگاه را با مسلسل هدف قرار دهند که عملیات آن‌ها خنثی شد.

طبق گزارش وبگاه اردنی “عمون”، این چهار متهم اوایل سال جاری میلادی بازداشت شده‌اند.

بنابر این گزارش، آن‌ها سعی داشتند از مرز اردن عبور کرده و به گروه تروریستی داعش بپیوندند اما اتخاذ تدابیر امنیتی در مرز مانع از تحقق اهداف آن‌ها شد و پس از آن به فکر اجرای عملیات نظامی در خاک اردن افتادند.

این افراد ابتدا قصد داشتند عملیات تروریستی خود را با بمب‌گذاری در یک کلیسا و یک فروشگاه اجرا کنند اما به دلیل دشواری این کار به استفاده از مسلسل برای اجرای عملیات خود روی آوردند.

دادگاه امنیت دولت جلسه علنی برای رسیدگی به اتهامات این افراد برگزار کرد.

از جمله اتهامات آن‌ها مشارکت در توطئه برای اجرای عملیات‌های تروریستی و تلاش برای پیوستن به گروه‌های مسلح است و سه نفر از آن‌ها نیز با ترویج افکار گروه‌های تروریستی مواجه هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.