تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 - 23:22
کد خبر : 99607

خرید دو دستگاه آپارتمان در ترکیه توسط قالیباف؛ واقعیت یا تهمت؟!

خرید دو دستگاه آپارتمان در ترکیه توسط قالیباف؛ واقعیت یا تهمت؟!

آرمان شرق-گروه سیاست:غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده پیشین مجلس به سایت دیده‌بان ایران گفت مدارکی هست که نشان می‌دهد قالیباف دو دستگاه آپارتمان در ترکیه خریده است.او با اشاره به خرید سیسمونی و این آپارتمان‌ها افزود :چنین کسی شانیت نظام را حفظ نکرده و باید سریعا از منصب قدرت حذف شود.

آرمان شرق-گروه سیاست:غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده پیشین مجلس به سایت دیده‌بان ایران گفت مدارکی هست که نشان می‌دهد قالیباف دو دستگاه آپارتمان در ترکیه خریده است. او با اشاره به خرید سیسمونی و این آپارتمان‌ها افزود چنین کسی شانیت نظام را حفظ نکرده و باید سریعا از منصب قدرت حذف شود.

خرید دو دستگاه آپارتمان در ترکیه توسط قالیباف؛ واقعیت یا تهمت؟!

نماینده پیشین مجلس با طرح ادعایی علیه قالیباف، خواستار کنار گذاشتن رئیس مجلس از قدرت شد.

به گزارش تازه نیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده پیشین مجلس به سایت دیده‌بان ایران گفت مدارکی هست که نشان می‌دهد قالیباف دو دستگاه آپارتمان در ترکیه خریده است. او با اشاره به خرید سیسمونی و این آپارتمان‌ها افزود چنین کسی شانیت نظام را حفظ نکرده و باید سریعا از منصب قدرت حذف شود.

فردانیوز ارگان رسانه‌ای نزدیک به محمدباقر قالیباف در واکنش به این مصاحبه نوشت: به زودی شکایت آقای قالیباف از جعفرزاده انجام خواهد شد تا با روشن شدن حقیقت، اجازه جهت‌دهی به افکار عمومی با دروغ و اخبار کذب گرفته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.