تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آبان 1401 - 8:55
کد خبر : 116305

ورود سری اول ناوگان ملکی شرکت سریر لجستیک به مجتمع معدنی چادرملو

ورود سری اول ناوگان ملکی شرکت سریر لجستیک به مجتمع معدنی چادرملو

آرمان شرق-گروه اقتصاد:تمرکز اصلی شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان به عنوان بازوی حمل و نقلی شرکت چادرملو، بر حمل مواد معدنی و محصولات تولیدی شرکت چادرملو در قدم اول است و در گام های بعدی قصد سرمایه گذاری برای ورود به بازار حمل و نقل ریلی داخلی و بین المللی دارد که در این راستا انعقاد قراردادهای متعدد برای خرید ناوگان و توسعه تعداد واگن های ملکی را در دستور کار خود دارد.

◄ ورود سری اول ناوگان ملکی شرکت سریر لجستیک به مجتمع معدنی چادرملو

 

شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان به عنوان شرکت تخصصی حمل و نقلی زیر مجموعه هلدینگ معدنی و صنعتی چادرملو، به منظور توسعه زیرساختهای خود در خرداد ماه سال جاری اقدام به انعقاد قرارداد خرید ۲۰۰ دستگاه واگن باری لبه بلند نمود که در روز یکشنبه هشتم آبان ماه، اولین سری ناوگان ملکی این شرکت به تعداد ۲۰ دستگاه طی مراسمی به معدن چادرملو وارد شد.

 

به گزارش تین نیوز، در این مراسم که در محل مجتمع معدنی چادرملو با حضور مدیران ارشد و عملیاتی هلدینگ چادرملو، مدیران اداره کل راه آهن یزد و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان برگزار گردید از اولین سری واگن های ملکی شرکت سریر لجستیک رونمایی شد و واگن ها پس از بارگیری به سمت کارخانه گندله سازی اردکان سیر داده شدند.

گفتنی است واگن های باری تولید شده، محصول شرکت صنایع آهن و فولاد درخشان اراک می باشند که با سرمایه گذاری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از طریق شرکت تخصصی سریر لجستیک هوشمند ایرانیان، آماده بهره برداری شده اند. هلدینگ چادرملو بالغ بر ۲۰% تناژ حمل شده توسط شبکه ریلی کشور را به خود اختصاص داده است و برای توسعه و افزایش سهم ریلی خود اقدام به تاسیس شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان نموده است.

تمرکز اصلی شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان به عنوان بازوی حمل و نقلی شرکت چادرملو، بر حمل مواد معدنی و محصولات تولیدی شرکت چادرملو در قدم اول است و در گام های بعدی قصد سرمایه گذاری برای ورود به بازار حمل و نقل ریلی داخلی و بین المللی دارد که در این راستا انعقاد قراردادهای متعدد برای خرید ناوگان و توسعه تعداد واگن های ملکی را در دستور کار خود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.