تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 13:03
کد خبر : 39627

حمله بزرگ و خونین تروریست ها به ننگرهار

آرمان شرق:مسئولین بهداشت ولایت ننگرهار در شرق افغانستان اعلام کردند که قربانیان حمله انتحاری روز سه‌شنبه به ۶۸ کشته و ۱۵۶ زخمی رسیده است. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، عطاءالله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار نیز آمار فوق را تایید کرده است. دفتر والی ننگرهار اعلام کرده که شماری از زخمی‌ها برای درمان

آرمان شرق:مسئولین بهداشت ولایت ننگرهار در شرق افغانستان اعلام کردند که قربانیان حمله انتحاری روز سه‌شنبه به ۶۸ کشته و ۱۵۶ زخمی رسیده است.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، عطاءالله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار نیز آمار فوق را تایید کرده است.

دفتر والی ننگرهار اعلام کرده که شماری از زخمی‌ها برای درمان به کابل، پایتخت فرستاده شده‌اند.

حوالی ظهر روز گذشته حمله‌ انتحاری در شهرستان مومندره ولایت ننگرهار در میان خیمه‌ای که معترضان برپا کرده بودند، رخ ‌داد.

دفتر نمایندگی سازمان ملل در افغانستان (یوناما) اعلام کرده که بیشتر قربانیان غیرنظامیان هستند و گفته یک مهاجم انتحاری مواد منفجره خود را در میان جمعیت تظاهرکنندگان منفجر کرده است.

به گزارش بی.بی.سی به گفته شاهدان عینی این انفجار زمانی به وقوع پیوست که غیرنظامیان، خبرنگاران و نیروهای امنیتی برای خوردن غذای ظهر وارد این خیمه شده بودند.

تظاهرات علیه یک فرمانده پلیس محلی راه‌اندازی شده بود. معترضان مدعی هستند که این فرمانده به مردم زورگویی می‌کند و باید برکنار شود. فرمانده مذکور تاکنون دراین‌باره اظهار نظر نکرده است.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت حمله روز سه‌شنبه را برعهده نگرفته است، اما طالبان اعلام کرده‌اند که حملات روز گذشته ولایت ننگرهار به آنان ربط ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.