تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 15:56
کد خبر : 35688

جوسازی عربستانی ها در بازی مقابل تیم ملی ایران

جوسازی عربستانی ها در بازی مقابل تیم ملی ایران

آرمان شرق:جوسازی عربستانی ها ناکام ماند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، هادی ساعی، فضل‌الله باقرزاده، ولی الله محمدی نصرآبادی سفیر ایران در اندونزی و اصغر رحیمی نمایندگان ایران در جایگاه ویژه ورزشگاه محل برگزاری دیدار تیم های امید ایران و عربستان در بازی های آسیایی جاکارتا بودند که با حاشیه سازی برخی

آرمان شرق:جوسازی عربستانی ها ناکام ماند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، هادی ساعی، فضل‌الله باقرزاده، ولی الله محمدی نصرآبادی سفیر ایران در اندونزی و اصغر رحیمی نمایندگان ایران در جایگاه ویژه ورزشگاه محل برگزاری دیدار تیم های امید ایران و عربستان در بازی های آسیایی جاکارتا بودند که با حاشیه سازی برخی مسئولان عربستانی روبه روشدند.
هادی ساعی در خصوص درگیری لفظی با کارکنان سفارت عربستان، گفت: ما به همراه تنی چند از مدیران ورزشی به جایگاه ویژه ورزشگاه آمدیم تا بازی تیم ملی را تماشا کنیم و در آنجا هر کسی که کارت شناسایی مخصوص داشته باشد می تواند بنشیند اما آنها دوست داشتند که در همین ردیف ما مستقر شوند و خواهان کم شدن نفرات ایران بودند.
وی افزود:ما با عربستانی صحبتی نکردیم بلکه با مسئول اندونزیایی صحبت کردیم.
عضو کمیته ملی المپیک ایران اظهار داشت: در ادامه ما کارت شناسایی را به مسئول برگزار کننده نشان دادیم و آنها خیلی محترمانه تاکید کردند که در صندلی های خودمان بنشینیم.
وی ادامه داد: بعد از تصمیم مسئول برگزار کننده مسابقه، نمایندگان عربستان مجبور شدند به جایی دیگری بروند و در پایان هم سر راه نشستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.