تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 - 18:40
کد خبر : 49428

جزئیاتی از مراسم ازدواج سید احمد خمینی

جزئیاتی از مراسم ازدواج سید احمد خمینی

آرمان شرق: روزنامه شهروند در خبری کوتاه به مراسم ازدواج ناگهانی سید احمد خمینی پرداخته و  جزئیاتی از ازدواج نتیجه امام (ره) با نتیجه آیت‌الله گلپایگانی را منتشر کرد. احمدآقا خمینی متولد چهارم خرداد ۱۳۷۷ یعنی ۲۰ ساله است. او با نتیجه آیت‌الله العظمی گلپایگانی ازدواج کرده است و این‌گونه وصلت ها میان روحانیون شایع

آرمان شرق: روزنامه شهروند در خبری کوتاه به مراسم ازدواج ناگهانی سید احمد خمینی پرداخته و  جزئیاتی از ازدواج نتیجه امام (ره) با نتیجه آیت‌الله گلپایگانی را منتشر کرد.

احمدآقا خمینی متولد چهارم خرداد ۱۳۷۷ یعنی ۲۰ ساله است. او با نتیجه آیت‌الله العظمی گلپایگانی ازدواج کرده است و این‌گونه وصلت ها میان روحانیون شایع است. البته ازدواج این بار کمی غیرمنتظره بود و در مراسم عقدکنان او فقط عمو، خاله و دایی‌های داماد حضور داشتند. کل داستان خواستگاری و عقد کمتر از چهل روز طول کشید و شاید به همین دلیل حتی اشراقی‌ها در مراسم حاضر نبودند. ظاهرا آیت‌الله موسوی بجنوری عاقد این زوج بوده است و هنوز تاریخی برای مراسم اصلی تعیین نشده است.

عروس‌خانم، «فاطمه دانش‌پژوه» است که در صفحه اینستاگرامش خود را شاعر، نویسنده و عکاس معرفی کرده و نزدیک به ۱۵۰۰ فالوور دارد که یکی از آنها سیداحمد خمینی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.