تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1397 - 21:18
کد خبر : 36157

توهین آقازاده جنجالی به کاربران فضای مجازی

توهین آقازاده جنجالی به کاربران فضای مجازی

آرمان شرق: پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا و مکزیک که تصاویر خوشگذرانی های منشوری و لاکچری اش جنجال های بسیاری در فضای مجازی به دنبال داشته و با انتقادات تند و تیزی روبرو شده بود، این بار در یک پست ویدئویی توهین آمیز خطاب به کاربران فضای مجازی . منتقدانش به آنان توصیه کرد

آرمان شرق: پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا و مکزیک که تصاویر خوشگذرانی های منشوری و لاکچری اش جنجال های بسیاری در فضای مجازی به دنبال داشته و با انتقادات تند و تیزی روبرو شده بود، این بار در یک پست ویدئویی توهین آمیز خطاب به کاربران فضای مجازی . منتقدانش به آنان توصیه کرد که بروند بمیرند!

به گزارش آرمان شرق، محمد سبحانی معروف به ساشا در آخرین ویدئو منتشر شده در صفحه شخصی‌اش در واکنش به کمپین فرزندت کجاست که هدف از آن پیدا کردن آقازاده های خارج‌نشینی است که از موقعیت‌های والدین مسئول خود استفاده کردند و در خارج از مرزهای کشور امرار معاش می‌کنند، خطاب به کاربران گفت:

تا کی می خواهید حسادت کنید، به جای اینکه وقتتان را بگذارید در حساب من بد و بیراه بنویسید فکرتان را بگذارید به کار و پولی در بیاورید اگر نمی توانید پول دربیاورید و زندگی کنید بروید و بمیرید تمام.

اوپیش از این نیز با تصاویر تفریحات خود خبر ساز شده بود.انتشار این ویدئو همزمان با بحث داغ کمپین فرزندت کجاست؟ واکنش های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.