تاریخ انتشار : جمعه 10 فروردین 1403 - 7:58
کد خبر : 150721

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای پرسپولیس/ برگزاری تمرین امروز با حضور هواداران

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای پرسپولیس/ برگزاری تمرین امروز  با حضور هواداران

آرمان شرق-گروه ورزش: تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین روز پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی و با حضور هواداران برگزار کرد.سرخپوشان ایران، تمرین را از ساعت ۱۹ زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس و با حضور هواداران برگزار کردند.با اعلام سرمربی سرخپوشان پایتخت، تمرین امروز (جمعه) پس از اذان مغرب و در حضور هواداران مشتاق در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شود.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای پرسپولیس/ برگزاری تمرین امروز با حضور هواداران

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی +تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین روز پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی و با حضور هواداران برگزار کرد.سرخپوشان ایران، تمرین را از ساعت ۱۹ زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس و با حضور هواداران برگزار کردند.

بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۱۵ دقیقه با انجام حرکات کششی و نرمشی، بدن‌ها را گرم کردند. سپس وارد زمین چمن شدند و برنامه‌های کادر فنی را انجام دادند.

پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی و مینی فوتبال در قالب چند گروه انجام شد. بازیکنانی که در مینی فوتبال شرکت نداشتند، کارهای هوازی را زیر نظر مربی بدنساز تیم انجام دادند.

محمد‌حسین کنعانی‌زادگان، علیرضا بیرانوند، وحدت هنانوف، گئورگی گولسیانی و اوستون ارونوف با توجه به حضور در بازی‌های ملی، با کمی تاخیر به تمرینات اضافه خواهند شد و استراحت دارند ولی سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

برگزاری تمرین روز جمعه پرسپولیس با حضور هواداران

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین روز جمعه خود را در حضور هواداران مشتاق برگزار خواهد کرد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، با اعلام سرمربی سرخپوشان پایتخت، تمرین امروز (جمعه) پس از اذان مغرب و در حضور هواداران مشتاق در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.