کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی در خصوص عملکرد پرسپولیس مقابل الدحیل در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا نوشت.

شب گذشته در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس در قطر مقابل الدحیل به برتری رسید تا اولین برد خود را به ثبت رساند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص این بازی نوشت: نماینده ایران در یک بازی خارج از خانه با گلزنی امید عالیشاه به بردی ارزشمند رسید تا ۳ امتیاز مهم را کسب کند. این ۲ تیم در گذشته ۸ بار با هم دیدار کردند که سهم پرسپولیس ۳ برد و سهم الدحیل ۴ برد است.

AFC همچنین از عملکرد بیرانوند تمجید کرد و نوشت که دروازه‌بان پرسپولیس شب گذشته مقابل مهاجم الدحیل، میشل اولونگا ۲ مهار عالی داشت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از سرعت حملات پرسپولیس نیز نوشت و از شوت یاسین سلمانی که به دیرک دروازه برخورد کرد، صحبت کرد. همچنین AFC از عالیشاه تمجید کرد، بازیکنی که با شوت‌های از راه دورش سعی داشت دروازه الدحیل را به خطر اندازد.

AFC نوشت: برای سومین بار ضربه عالیشاه با خوش‌شانسی نیز همراه بود و باعث شد تا در دقیقه ۶۳ گل پرسپولیس به ثبت برسد و این تیم به یک برد دست یابد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از قدرت خط تدافعی پرسپولیس نیز نوشت که اجازه ندادند تا مهاجمان الدحیل به دروازه برسند و به یک برد دست یابند.

النصر در این گروه با ۶ امتیاز صدرنشین است و پرسپولیس با ۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد.