تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397 - 20:12
کد خبر : 51949

تمجید برانکو از پسران پرسپولیس در پایان روزهای سخت

آرمان شرق: برانکو ایوانکوویچ در پایان محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس از تلاش و تعصب بازیکنانش قدردانی کرد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ورزش ۳، پرسپولیس بحران محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی را بدون دردسر بزرگی به پایان رساند و اکنون امیدوار است با تقویت دوباره شرایط مناسبی در ادامه فصل

آرمان شرق: برانکو ایوانکوویچ در پایان محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس از تلاش و تعصب بازیکنانش قدردانی کرد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ورزش ۳، پرسپولیس بحران محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی را بدون دردسر بزرگی به پایان رساند و اکنون امیدوار است با تقویت دوباره شرایط مناسبی در ادامه فصل دنبال کند.

دستیابی به قهرمانی لیگ برتر در فصل هفدهم و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان داد که پرسپولیس به پشتوانه مناسب فنی و کیفیت بازیکنان باقیمانده توانسته به خوبی بحران محرومیت را پشت سر بگذارد.

بزرگترین ضربه این محرومیت شاید مصدومیت رباط صلیبی سه بازیکن این تیم بود (محمد انصاری، حسین ماهینی و محسن ربیع خواه). با این حال شاگردان برانکو فارغ از تمام مشکلات موفق شدند در لیگ فصل گذشته به عنوان قهرمانی دست یابند و در فینال آسیا نیز حاضر شوند و در فصل جدید که انتظار روزهای سخت‌تری برای آنها می‌رفت، در کورس قهرمانی باقی مانده اند تا سرمربی کروات در آغاز تمرین امروز به تمجید از عملکرد آنها بپردازد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.