تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 7:59
کد خبر : 132623

تمام استان‌های کشور تا پایان سال تحت پوشش کیمیا اسپیدی قرار می‌گیرند

تمام استان‌های کشور تا پایان سال تحت پوشش کیمیا اسپیدی قرار می‌گیرند

آرمان شرق-گروه اقتصاد:شرکت کیمیا اسپیدی، زیرمجموعه شرکت نفت سپاهان است که ۲۵ شعبه آن در استان‌های مختلف فعال است و حدود ۲۰ نوع محصول تولید می‌کند. با افتتاح کیمیا اسپیدی در قزوین، مصرف کنندگان از اصالت کالا اطمینان خواهند داشت و دسترسی به محصول اصلی برای آن‌ها تسهیل می‌شود.

تمام استان‌های کشور تا پایان سال تحت پوشش کیمیا اسپیدی قرار می‌گیرند

افتتاح بیست و پنجمین شعبه کیمیا اسپیدی در قزوین

افتتاح بیست و پنجمین شعبه کیمیا اسپیدی در قزوین

طی مراسمی با حضور اعضای هیات مدیره شرکت کیمیا اسپیدی، بیست و پنجمین شعبه شرکت کیمیا اسپیدی بزرگترین شرکت پخش و توزیع روغن موتور در شهرصنعتی البرز افتتاح شد.

 احمد هاشمی، عضو  هیات مدیره شرکت کیمیا اسپیدی در مراسم افتتاح بیست‌وپنجمین شعبه شرکت کیمیا اسپیدی در قزوین اظهارکرد: هیات مدیره شرکت نفت سپاهان در سال۱۳۹۴ طرح استقرار سیستم توزیع مویرگی محصولات نهایی را تصویب کرد و مقرر شد این فعالیت در یکی از شرکت‌های تابعه راه‌اندازی شود که در انتهای سال۱۳۹۴، شرکت کیمیا اسپیدی قشم مامور شد که محصولات نفت سپاهان را در استان‌های منتخب به فروش برساند و توزیع مویرگی کند.

او افزود: شعبه بیست‌وپنجم کیمیا اسپیدی در شهرستان البرز با سرمایه گذاری ۷۰میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی راه اندازی شده است تا محصولات این شرکت بدون واسطه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

هاشمی تاکیدکرد: ساماندهی و توزیع مناسب محصولات این شرکت برای جلوگیری از التهاب بازار بر اساس تدابیر اتخاذی توزیع عادلانه روغن موتور و ارائه کالای باکیفیت و رساندن روغن با قیمت مصوب به دست اتوسرویس‌ها در دستور کار این شرکت قرار دارد. برای بیش از ۴۵۰ نفر در سطح کشور شغل ایجاد شده و در شبکه توزیع هم بیش از ۲۰۰خودرو فعالیت دارند، همچنین یک شبکه حمل و نقل درون شهری هم برای بهبود توزیع راه‌اندازی شده است. محصولات نفت سپاهان با دو برند اسپیدی و مگلوب به بازار عرضه می‌شود و در حال حاضر با یک شرکت اتریشی همکاری داریم.

هاشمی در خصوص آخرین هدف این شرکت، اظهارکرد: گستردگی جغرافیایی توزیع روغن به سراسر کشور از اهداف دیگری است که در دستور کار مدیران شرکت قرار دارد. در سطح کشور بیش از ۴۵۰ نفر نیروی کار داریم و در شبکه توزیع هم بیش از ۲۰۰ خودرو فعالیت دارند، همچنین یک شبکه حمل و نقل درون شهری هم برای بهبود توزیع راه‌اندازی شده است.

وی عنوان کرد: برند اسپیدی و مگلوب بالاترین برند روغن موتور در سطح کشور است.در کشور ۴ پالایشگاه و حدود ۱۵۰ شرکت داریم که در این حوزه فعال هستند؛ البته ۸۵ تا ۹۰ درصد بازار توسط ۴ پالایشگاه تحت پوشش قرار دارد، در شرکت کیمیا اسپیدی توزیع عدالت محور از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

کیمیا اسپیدی مانع از ایجاد قیمت‌های کاذب محصولات می‌شود

وی اضافه کرد: در برخی موارد واسطه‌ها و دلال‌ها باعث می‌شدند محصولات با قیمت واقعی به دست مصرف کننده نرسد، ما برای حل این چالش، کالا را به طور مستقیم به دست مصرف کننده می‌رسانیم، هدف بعدی ما هم جلوگیری از رواج پیدا کردن قیمت‌های کاذب در بازار است و با اذعان مسئولین، در سال گذشته اگر شرکت ما نبود امکان نظارت در بازار وجود نداشت، با نوع توزیع محصولات توسط شرکت کیمیا اسپیدی، امکان اخلال در بازار و مجال به واسطه‌گرها داده نشد. تخلفات و تقلب در بازار روغن یکی از موارد شایع است و با راه‌اندازی شبکه توزیع، جلوی این امر گرفته شد و در گام بعدی گسترش جغرافیای توزیع از اهداف ما است.

این مسئول بیان کرد: تمام واحدهای تولیدی به رعایت مسایل زیست محیطی الزام دارند و اگر غیر از این باشد، استاندارد، کالاها را تایید نمی‌کند و کیمیا اسپیدی هم به عنوان مسئولیت اجتماعی این امر را مد نظر دارد. در قزوین حدود ۶ تا ۷ میلیارد سرمایه در گردش هزینه شده و توسعه این واحد در آینده توسعه پیدا می‌کند.

در ادامه حمیدرضا دهقانی، سرپرست و عضو  هیات مدیره شرکت کیمیا اسپیدی گفت: شرکت کیمیا اسپیدی، زیرمجموعه شرکت نفت سپاهان است که ۲۵ شعبه آن در استان‌های مختلف فعال است و حدود ۲۰ نوع محصول تولید می‌کند.

دهقانی با بیان اینکه قزوین باتوجه به موقعیت مهم جغرافیایی از استان‌های هدف ما برای تاسیس شعبه بود؛ افزود: با افتتاح کیمیا اسپیدی در قزوین، مصرف کنندگان از اصالت کالا اطمینان خواهند داشت و دسترسی به محصول اصلی برای آن‌ها تسهیل می‌شود.

سرپرست شرکت کیمیا اسپیدی در پایان اظهارکرد: کیمیا اسپیدی باتوجه به سیاست‌های توسعه‌ای، علاوه بر روغن، تولید فیلتر را هم آغاز کرده و تولید لنت هم در دستور کار قرار دارد که به زودی افتتاح می‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.