تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 18:55
کد خبر : 40254

تفسیر بسیار عجیب معاون رئیس جمهوری درباره قانون منع بکارگیری بازنشستگان!

تفسیر بسیار عجیب معاون رئیس جمهوری درباره قانون منع بکارگیری بازنشستگان!

آرمان شرق: جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حساب کاربری خود در توئیتر تفسیری بس عجیب و جالب نسبت به قانون منع بکارگیری بازنشستگان ارائه داد. به گزارش آرمان شرق، جمشید انصاری در توییتر خود نوشت: اصلاحیه قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان ابلاغ شد. صرفنظر از برداشت‌‌‌‌ها و تفسیرهایی

آرمان شرق: جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حساب کاربری خود در توئیتر تفسیری بس عجیب و جالب نسبت به قانون منع بکارگیری بازنشستگان ارائه داد.

به گزارش آرمان شرق، جمشید انصاری در توییتر خود نوشت: اصلاحیه قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان ابلاغ شد. صرفنظر از برداشت‌‌‌‌ها و تفسیرهایی که مطرح می‌شود، لازم است به این نکته توجه شود که این اصلاحیه صرفا محدودیت بیشتری برای بکارگیری بازنشستگان اعمال می‌‌‌‌کند و تغییری در دستگاه‌‌‌‌های اجرایی که تاکنون مشمول قانون بوده‌‌‌اند، ایجاد نشده است.»

با این تفسیر آقای انصاری در عمل هرگونه اصلاح و خروج بازنشستگان مشغول در دستگاه های اجرایی و دیگر نهادهای شامل این قانون منتفی شده و در عمل تنها در خصوص کسانی که از این پس بخواهند در پست های مدیریتی استخدام شوند، اعمال خواهد شد! با این وصف امیدها نسبت به تغییر ساختار مدیریتی رنگ خواهد باخت و تمام تلاش ها در این زمینه بر باد خواهد رفت و البته مشخص نیست چگونه ایشان اینگونه سخن گفته و از چه موضع حقوقی چنین تفسیری ارائه داده است!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.